• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

Pumpkin, Snitte och Englali...

Vad är det ni pratar om, som ni är PÅ?? haha jag gick tillbaka fyra sidor och fattar ändå inte vad Pumpkin menade att man skulle reagera på???

Nyyyyyfiken!!!

• Anja 19 juli 2008

Brud 080524

Så underbart att ringen var så fin som du tänkt dig. Förstår att du vill ha den i din närhet at all times, hehe...

Fast det är nog tur att den ligger kvar hos guldsmeden. Man vill ju inte få en helt sliten, söndernött ring på sin bröllopsdag *asg*

har du någon bild??

• Englali

Snitte: Japp, jag är så nöjd så!

Anja: Haha, jo det här ska han allt ha ett litet plus för.
    Anja jag förstår dig om du är glad för det här med pengarna och det ska du f-n vara också... haha Det underlättar ju grymt mkt.

Viktnedgången kommer gå toppen och (hur konstigt detta än kommer att låta, men förstå mig rätt) så tror jag att den ekonomiska lösningen kommer bidra till din viktnedgång. Du slipper oroa dig över bröllopsekonomin, slipper "sömnlösa nätter" för ekonomin. Sådant gör ju att man blir mer lugn, harmonisk och välmånde och det är en stor bidragaden faktor för att bli nöjd med sin kropp, kunna äta rätt osv... eller har jag fel!?

• Anja 19 juli 2008

Englali

självklart menade jag ju även grattis på din födelsedag *asg*

jag är nog helt snurrig idag, hoho...

Det var faktiskt plågsamt att sitta på banken, hur härligt det än var. Jag kände hur jag spände varenda nerv. Roligt var att banktjejen hade likadan förlovningsring som jag fast i gult guld och vi kommenterade båda varandras ringar och sa -aah skitsnygg ring och grattis, hehe... Lite kul... Hon var HELT inne på vår linje att ett bröllop för 100.000 är HELT ok Hon gick nog kanske själv i bröllopstankar, så det underlättade kanske. Vi ville först bara ha 140.000 men hon sa att ni kan faktiskt ta 190.000 utan att ni får något topplån, men vi bestämde oss till slut för att ta 175.000 eftersom man aldrig vet innan, exakt vad som kommer behövas + att vi vill ha minst 15.000 med oss i fickpengar osv osv osv...

jag känner att jag är skittjatig ikväll men ni får verkligen förlåta mig. Jag känner mig rik på alla sätt ikväll. Är nästan eurforisk och gråtfärdig på samma gång

• Anja 19 juli 2008

Snitte

vAd härligt att snusa bebis. Isac är ett fint namn Hur stor var han och hur såg han ut. Bebisar är sååååå underbara, suckar...

• Englali

Anja: En BT träff frammåt vårvintern/våren... vi brudar som hänger här och gjort det till vårat andra hem typ (ibland även första hem )

• Snitte- 5/7-2008

anja: haha pumpkin frågade om vi inte till våren kunde träffas vi har ju ändå hängt ihop här ett tag

jaaaa det är underbart med bebisar, han var 50 cm lång och vägde 3490 en riktigt normal baby
    Tyvär sprack mamman rätt illa både invändigt och utvändigt... så hon kommer nog ha det ganksa jobbigt de närmaste dagarna...

Än en gång: grattis! det måste vara helt underbart!!!

• Pumpkin
    Anja: Härligt med mycket pengar, måste kännas superskönt Kommer ihåg hur skönt det var att kunna betala av billånet, köpa möbler och glasa in balkongen - och ÄNDÅ kunna stoppa in tillräckligt mycket pengar för att slippa topplån på den här lägenheten

Och ja, som de andra redan sagt - vi pratar om att träffas till våren, jag har ju faktiskt ställt frågan TVÅ ggr på 24 timmar och ändå har du inte reagerat

Snitte: Åh så mysigt att snusa bebis!

Englali: Vilken bra sambo du har, underbara presenter ju!

Själv fick jag ett brev från Scania idag, första bakslaget. Det var inte ett direkt NEJ, men det stod att de i första hand tänker rekrytera internt och att de inte kommer att beakta andra ansökningar om de inte måste...
  • Anja 19 juli 2008

Snitte

Min dotter var 50 cm lång och vägde exakt 3490 g Perfekt bebis den där Isac

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

hur f..n har jag kunnat missa det *asg*

En träff vore skojsig absolut!!! Var när hur??

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.