• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

Haha nä det där m fars dag är sååå jobbigt. Jag brukar inte anstränga mig allt för mycket visserligen... Brukar göra en tårta och barnen får rita några teckningar lixom...

Han BEHÖVER visserligen strumpor så jag kanske bestämmer mig för att vara såååå jä..la tråkig!

Hmmm nu kom jag på att han faktiskt skulle vilja gå på fotvård! Det vore kanske nåt??? Ska tänka på saken.

Julpyntshoppa, hmmm, jag har så mkt julpynt så det skulle nog inte vara så bra, haha... Men jag vill kläd/smink shoppa!!!

Sedan skulle jag vilja gå till frisören och få håret både färgat, slingat och klippt... Har ALDRIG gjort det, brukar färga och slinga själv (ja även klippa själv) men det vore så jä..la skönt att fixa håret ordentligt hos någon annan.

Funderar på att faktiskt utnyttja tillfället att göra det nu när vi får ett extra tillskott i kassan (men det lär inte D gå med på, att ta av de pengarna till nåt sånt)...

Men ajg skulle faktiskt vilja testa två olika salonger med två specifika frisörskor som jag funderar på att ha till bruduppsättning sen. Jag vill ju lixom testa om jag känner att de förstår vad jag vill/kan se vad jag passar i osv...

Hmmm så det är ju faktiskt INFÖR bröllopet lixom... Ja, jag ska lägga fram det så, hehe...

• Anja 19 juli 2008

Godmorgon Mitziemoe

Vad ska du hitta på denna fredag?

• Mitziemoe

Ska åka och jobba... yippi.... eller inte..*hehe*
    jobbar till 20 ikväll så sen blir det nog bara hem å ta det lugnt...

Va skönt det känns att inte behöva bry sig om fars dag...*hehe* e inte ett dugg avundsjuka på er...*ler*

• Pumpkin
    Anja: Fotvård tror jag skulle vara en uppskattad present faktiskt

Jag har väl en del julpynt jag också, och nu ska vi få lite mer av en jobbarkompis till mammas sambo, men jag vill ändå! Jag ska ju vara hemma över julen som det ser ut och då vill jag ha det riktigt mysigt.

Haha, du har ju så rätt! Du MÅSTE ju faktiskt kolla upp så att du har en vettig frisör till bröllopet, så det är klart att du måste ha lite pengar till det Själv ska jag gå och klippa mig snart också, Lasse skulle boka tid nästa gång han är hos frissan.
  • Anja 19 juli 2008

haha, precis som jag då, fast du slutar 2 timmar innan mig... suck sen börjar jag 7 imorgon... *gäspar*

Det blir pengar iallafall... helg-ob är rätt trevligt + att jag faktiskt gillar att vara på jobbet just på helgerna eftersom där är en helt annan stämning då. Lugnare, mysigare etc...

men det är ju trist att inte få vara hemma m sin familj förstås...

Fars dag är inget jag firar egentligen, men barnen tycker det är kul... Firar ju inte ens min egen pappa lixom

är väl en bra anledning att få äta tårta (fast jag ska ju inte äta sånt nu)... hmmm

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

ja du har rätt... det är ju en bröllopsinvestering...

Så jag ska banne mig boka tid hos den tjej som jag känner ligger överst på önskelistan!!!

Ja det ska jag banne mig!!! Har sökt på nätet och läst i en massa forum där folk diskuterar olika frisörer här i stan och hon verkar ha/vara precis det jag vill ha! Gillar salongens läge oxå, ser lagom mysig OCH lyxig ut, ligger in i en liten gränd, ingen insyn om man ej går igenom där osv och JÄTTENÄRA kyrkan, vilket är toppen

Kan lixom se mig själv bli fixad där

• Mitziemoe

*hehe* men har du inte läst den där viktiga kunskaper angående mat..*hihi* den e skojjig!!!

Jag e ledig i helgen ska bli så skönt!!! Ska förmodligen åka och hämta min brudklänning och sen spela bowling!!!

• Pumpkin
    Anja: Kör hårt!

Mitziemoe: Vad var det för brudklänning du skulle ha?
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.