• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

Mitziemoe

ååååhhh vad underbart att få hämta sin brudklänning... vilken är det? Har du någon länk eller bild vi kan få se???

Jooooo jag har läst det där om mat, men jag lyckas förtränga det Men va f..n det är ju lördag ohc det är faktiskt min TILLÅTET-ATT-ÄTA-VA-F..N-JAG-VILL-dag

Skönt att vara ledig!! Bowla, det var LÄNGE sen jag gjorde det!!! Skulle vara skitkul juuu...

• Pumpkin
    Mitziemoe: Just det, den var det! Den är tuff
  • Anja 19 juli 2008

Mitziemoe

den är jättefin...

jag har kikat lite på den som är på nedre raden, nr 3 från vänster. Gillar den skarpt! (den borde du ju oxå gilla lite grann Pumpkin eller? )

• Pumpkin

Japp, den är jättefin!

Anja 19 juli 2008 skrev 2007-11-09 11:19:36 följande:
    Mitziemoeden är jättefin...jag har kikat lite på den som är på nedre raden, nr 3 från vänster. Gillar den skarpt! (den borde du ju oxå gilla lite grann Pumpkin eller? )
  • Anja 19 juli 2008

Jag måste ösa ur mig lite mer skit...

Min svägerskas vänner verkar prioritera så underligt... Jag berättade väl att dom håller på coh arrangerar en möhippa nu, vilket jag och min andra svägerska (hennes syster) hade tänkt göra så fort hon kommer hem från thailand på lördag. Visst det kunde ju inte DOM veta men dom har ju lixom varit ganska tydliga från början med att de tycker det är viktigare att "de" (dom som känner varann) är med, än vi som bara känt blivande bruden hela hennes liv och dessutom ingår i hennes närmsta familj.

Jag erkänner att jag irriterar mig nåt enormt...

Nu pratade jag m en annan tjej idag, oxå en kompis t bruden. Frågade henne om inte hon skulle på bröllopet, vilket hon ska, men hon har inte blivit tillfrågad om möhippa! Berättade för henne vilket datum som är tänkt och hon kan inte heller då (vilket inte lär spela någon roll eftersom de andra tjejerna har bestämt den dagen redan)...

men nu är ju grejen den att svägerskans syster självklart SÅÅÅ gärna kommer att vilja vara med, men de har redan lovat att ta våra barn den dagen + natten, eftesrom vi flyttar då (det är ju därför jag inte kan vara med på möhippan) så hur f..n gör man då. Vi har ingen annan som vi kan be om hjälp och dom ska ju lixom hjälpa oss med både flytten och barnpassningen. (mannen ska hjälpa oss m flytten och svägerskan ska ha barnen)...

Skrev detta till gruppen nu (möhippegruppen) att den här kompisen som ej blvit tillfrågad inte heller kan detta datum och att blivande brudens storasyster troligen/kanske inte heller kan om hon inte kan lösa det på nåt vis. Inte för att hyser några tankar om att dom kommer att bry sig nämnvärt.

det verkar vara viktigare med "polare" än närmsta familjen. Usch så besviken jag är... Speciellt eftersom jag verkligen hade sett fram emot att få arrangera möhippan tillsammans m svägerskan ohc så blir man "snuvad" på den helt och hållet och kan inte ens vara med.

• Mitziemoe

Tack tjejer.. måste springa iväg till bussen nu så nu lämnar jag er..*ler* ha en bra dag!

• Anja 19 juli 2008

Nä nu måste jag gå och göra mig iordning och sticka till jobbet!!!! Tiden rusar ju iväg när man sitter här!!!

kram kram...

• Snitte- 5/7-2008

Hello

Johansdotter: tack för tipset ang tradera!

GBG Blir Gôr bra tjejer!

Anja: tôligt med det där med möhippan...
    Suck, en av mina tärnor frågade ju får ett bra tag sen vilka jag ville ha med på MIN möhippa... *suck* det är fortfarande inte löst men jag låtsas inte höra... lalala JAG vill ju inte bestämma heller...

Mitziemoe: KUUL med klännignen!! Jag vill oxå bowla, men ikväll blir det 3:e valskursen för oss Magnus är riktigt duktig faktiskt!

Nu ska jag sätta mig och fortsätta sticka på babyfilten till lilla Isac

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.