• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin
    Anja: Så långt har jag inte tänkt faktiskt - nån gång i februari/mars/april kanske? Nånstans i Sverige Man kanske kunde åka nånstans och mötas upp för en trevlig middag med gott dricka och sen övernatta. Inget dyrt sådär, men lite lagom trevligt och mysigt
  • Englali

Pumpkin: Japp, han överraskade mig rätt rejält faktiskt. Jag var sååå orolig att det skulle var en ny mobil, kamera, mp3, ipod annan magisk teknikpryl etc. etc. Så skönt att jag hade fel denna gången

Anja: Visst låter det trevligt med en träff? Vart bor alla i tråden? Haha!!

• Anja 19 juli 2008

Alltså jag sitter här och är såååå rosig och fräsch med världens lenaste ansikte... Minns ni att jag frågade om MD formulations häromdagen...

Den här tjejen från facebook använder de produkterna, exakt dem som jag blev rekommenderad för hon har oxå mkt känslig blandhy.

Jag fick ett helt provkit av henne med både facial wash, ansiktskräm och solskydd.

När jag kom hem efter en timmas promenad i skogen så tvättade jag mig med detta och smorde in ansiktet. Det var som, alltså jag vet inte men, en religiös upplevelse

dEt stack och pirrade lite i ansiktet men det visste jag att det kunde göra för det är ju AHA-syror i det (12%) som arbetar bort de döda hudcellerna, men ni skulle se mitt ansikte efter tvätten, så jä..la rent, alla porer såg sååå rena ut och nu en timme efter att jag smorde på krämen (som jobbar kan jag lova, det känns de första gångerna tydligen) så är jag bara som en rosenknopp, hoho...

Det är sant! Helt ljuvligt...

Enda nackdelen, som verkligen grämer mig, är att man helst inte ska sola solarium när man använder dessa produkter eftersom huden blir solkänslig. Men va f..n, det är det nästan värt...

Ska använda dem ett tag, sola lite, sen använda dem ett tag igen osv... för vid bröllopet vill jag ha vacker hy OCH en solbränna lixom

• Pumpkin
    Anja: Vet vad du menar, så känner jag med Dermalogicagrejerna! Nu är mitt provkit dock slut och igår var jag tvungen att använda mina gamla produkter igen - känns inte bra alls

Ja jag bor ju i Södertälje - Scaniastaden
  • Snitte- 5/7-2008

Oj anja vad cooolt!! då vet du ju hur storleken på Isac är

Shit jag måste köpa vinterdäck innan vi drar till helgen... oj oj oj ingen rolig utgift det inte!

pumpkin: tråkigt att de ska rekrytera intern då hoppas de inte hittar folket de söker så de måste rekrytera utifrån

• Pumpkin
    Snitte: Borde väl ha anat det eftersom de annonserade internt, men jag trodde nog att de skulle behandla alla ansökningar lika faktiskt.

Tja, vi får väl mötas i Småland nånstans
  • Anja 19 juli 2008

De flesta bor väl i stockholmstrakten eller??? Hmm värmland, hur långt från s-holm är det???

Tänkte annars att man kunde mötts nånstans mellan s-holm och malmö, men det blir ju lite långt för den som bor i värmland.

Annars har vi väl inte så många som kommer norrifrån eller?

Vi kan ju göra som så att vi allra först spikar exakt vilka som är intresserade och VILL träffas, sedan ser vi var dessa personer bor och utgår ifrån detta.

gränna ligger väl nånstans mittemellan s-holm och skåne eller? Där är ju skitfint tex

När vi träffades i en annan snackgrupp på alltförföräldrar så var vi 20 stycken från hela sverige, men då var det många från norraste norrland, haha, så vi möttes i enköping, lite utanför vid en sjö, bodde i stugor där en helg m våra ettåringar. wow vilken grej det var Roligt som f...n!

• Anja 19 juli 2008

Daniel sa precis att där inte är någon action i gränna, hehe... Han sa att där finns två restauranger, that´s it men vadå, man behöver väl inte mer. Sen ligger där tydligen stugor man kan hyra en liiiten bit utanför. Hmmm nä, vi får kolla upp var sjutton vi kan träffas

Vore ju såååå kul!!! Vi kan ju ha en stor jä..la gemensam MÖHIPPA lixom

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.