• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

Vi ska bo i bröllopssvit dagen efter bröllopet så att man kan utnyttja HELA natten vilket man ju inte kan på själva bröllopsnatten för då vill man ju vara med på festen

Jag vill ha romantik, lyx i form av bubbelpool, champagne, choklad och jordgubbar typ och sedan vill jag ha en UNDERBAR frukost. I det paket vi ska ha ingår även en 3 rätters middag kvällen innan med kaffe och tryfflar osv... Ska bli riktigt nice

• Anja 19 juli 2008

jag fick faktiskt sluta en timme tidigare ikväll om ni undrar... hehe annars hade jag inte kunnat joina er förrän tidigast 22.30 Sköööönt för jag var såååå trött och frusen och ville bara hem!

• Pumpkin

Konstig som jag är så vet jag inte om jag tycker att det är så positivt att jag inte fått nånting gjort idag. Det beror snarare på handlingsförlamning och söndagsångest än att jag ville unna mig själv en dag i sängen. Så här sitter jag kl. 21.30 på kvällen och allt jag har gjort idag är att äta frukost, laga mat, äta middag och ta ett bad och nu sitter jag här igen med morgonrocken på mig Helt slut fortfarande, FATTAR inte att man kan vara så jäkla trött. Borde vara omöjligt... Imorgon är det jobb igen, blä Fundersam

Englali: Jobbigt att det inte är på topp, men ska man se det krasst så kan det inte alltid vara på topp, för då skulle vi inte veta när det var det. Förstår du vad jag menar? Annars tycker jag att Anja är klok som vanligt och kommer med många vettiga tankar och råd

Anja: Låter som ett jättemysigt paket ni hittat Även vi ska ta bröllopsnatten dagen efter just för att hinna njuta så mycket som möjligt, på bröllopsdagen vill vi ju vara med nära och kära så länge som möjligt.

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

Då har du ju gjort JÄTTEmycket idag ändå... Om jag inte haft barn (när jag inte hade barn) så ägnade jag mina helger åt att ENDAST ligga i sängen, klädde inte på mig annat än mjukiskläder, åt frukost i lugn och ro I SÄNGEN med en skitbra bok, läste läste läste, såg en film, åt i sängen(soffan med täcke och kudde), pratade lite i telefon (eventuellt om inte boken var för bra för då la jag av luren, hehe) och sen umgicks jag ev med mina vänner på kvällen om jag orkade, och om DOM kom hem t mig, själv orkade jag inte ofta gå utanför dörren om vi inte skulle ut och festa eller så *asg*

Nääääää om jag fått en barnfri och sambofri helg så hade jag sett till att sängen var renbäddad, mjukiskläderna rentvättade, tagit ett superskönt bad, laddat upp med god hämtmat och godis och så hade jag lånat en fyra-fem böcker på bibblan, lagt av luren och där hade ni haft min helg...

• Anja 19 juli 2008

Först, innan badet, hade jag sett till att lägenheten varit skinande ren och att ingenting låg slängt någonstans, för annars kan jag inte slappna av, men i övrigt hade jag inte gjort ett SKIT, hehe...

• Pumpkin

Tja, jag satte på mig mjukiskläder vid 14-snåret och kl. 20.00 var jag tillbaka i morgonrocken

• Anja 19 juli 2008

Fast det där att vara så trött och hängig, det är förstås inge kul, men vet du, jag är likadan. Daniel fattar inte vad det är med mig. jag är trött oavsett hur mkt jag sover. Jag är såååå trött HELA tiden.

Tror ni att det kan hänga ihop med att vi knappt fått någon sol ALLS denna sommar? Man ska kanske skaffa sig en sollampa??? Det har jag faktiskt tänkt på.

• Pumpkin

Mja, jag hade nog varit mer nöjd om inte hela helgen hade sett ut så och om jag hade haft det så för att jag VILLE ha det så Fundersam

• Pumpkin

Det kan säkert bero på solbristen i sommar, även om jag tycker att jag hann få en hel del sol, speciellt i början av sommaren då jag var ledig.

Nej, nu ska jag torka mitt hår, det blir nog det mest ansträngande på hela dagen tror jag

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.