Inlägg från: Bellanote |Visa alla inlägg
  • Bellanote

28 juni 2008

köpte en bröllops bk igår på tradera.. en som man kan sätta in bilder i och sen skriva hur långt man är i planeringen och lite så där.. har inte fått hem den än.

• Bellanote

mj det kommer ni nog klara galant endå.. är ju bara en månad kortare

• Bellanote

har ni börjat med era inbjudningskort?? jag funderade på om jag skulle ta och köpa papp så jag kan börja jag ska ju ha på ett vanligt ark bara fast med krussiduller ja svårt att beskriva.. sen tänkte jag ha som ett mini kort med där det står värdparets telefon nummer om de vill göra spex och om de är allergiska och sen att vi tar en 10 el 20 i baren har inte bestämt oss ännu. mamma tycker vi ska bjuda men vi ska ju ha budget och då behöver vi vända på varenda öre. och en tia är inte farligt.. fasen man får ju 10 drinkar för en hundra lapp

• Bellanote

blivande är ett bra rim.. jo hade med faktiskt tänkt ta dessa pengar till resa.. maten ska vi bjuda på drycken men just efter när det är fest!! så tycker jag att man kan stå för drickat själv..

• Bellanote

har inte en aning hur du kan göra för att puffa till det..

vi ska ha block ljus och så ska jag ha som en silver tråd runt där det är sötvattens pärlor på. eller bara ett vanligt siden band runt med. blir lite rosor här och där med. men vet inte exakt hur jag ska duka. måste göra en test dukning snart.

• Bellanote

sofia vi ska med ha bröllops möte fast med alla föräldrar och tärnan och marskalken.. det är nästa helg så hoppas det blir bra och maten blir mera bestämt efter det..

• Bellanote

mina bästa vänner när jag var yngre har jag valt som toast/värd par har slått ihop detta på ett vis.

ja det här med att karlar ska få tummen ur.. det tog hur lång tid som helst att få ur men till sist vart det nog jag som valde endå då vi ska ha syskon från bådas sidor. men sen tog de ju ja veckor innan han ens frågade..

• Bellanote

är toastmaster och gäster som ska fixa lekar..

• Bellanote

jag vill ha lekar om det nu blir några det vet ju inte jag. men säg till era toastmasters om ni inte vill ha lekar så får de ju fixa det.. typ sko leken ellr något hade vare roligt att göra eller liknande, inte finska leken så man skitar ner sig men kanske fem kamp ellr något så man delar in sällskapen så det blir lite mera ös..

• Bellanote

ullared är bra. jag var där dagen efter löning dock inte lika bra.. trångt som fasen.

Idag bokade jag hotell för bröllops natten. 1995 går det på. så inte så farligt.. då tänder de ljus innan man kommer dit, häller upp vatten i jacuzzin som är för två med massage strålar. sen är det champagne och lite små tilltugg. sen frukost på sängen på morgonen. lyxigt värre tycker jag det låter som.. jo ros blad skulle det visst ligga över golvet med sa de.

Svar på tråden 28 juni 2008