Inlägg från: Bellanote |Visa alla inlägg
  • Bellanote

28 juni 2008

järvedsullis ja det ska ju va det lilla extra. kan man inte få det på hotell så kan man ju lika väll få det hemma. be sin mor om att typ komma tidigare och laga frukost sen ställa fram och lämna och typ tända ljus åt en. eller varför inte en vän??

Åh har fixakt en brudlasse fast i plast som ska stå framför oss, det kommer att bli as snyggt..

• Bellanote

blivande fru vad är det för papper?

• Bellanote

jag har kollat in fina silver ballonger som jag tänkte vi skulle sätta upp någonstans med. har hittat påkort design har jag för mig.. hjärt formade finns men kommer inte ihåg var jag har sett ..

blivande jo men vad är det för papper mer, alltså tjockt eller så till korten fattar jag

snygga stols överdrag vet jag inte men en del klipper ju bara ut ur vita tyg och knyter lixom runt stols ryggen så de täcker inte hela stolen var rätt så snyggt faktiskt..

• Bellanote

yanetta välkommen visst är det roligt när det börjar hända lite saker..

Nu är det snart "bara" 7 månader kvar.. shit vad tiden går fort..

hade bröllops möte igår med föräldrna gick la så där men huvudsaken är att jag och min fästman är överens..

• Bellanote

yanetta roligt att testa bröllops klänning. det är så skoj...

• Bellanote

blivande jag med.. lätt.. men jag kör på enkla greje som ikea och limma fast saker istället fick hem korten idag som jag ska göra korten utav.. nu måste jag bara beställa resten så jag kan börja. ska ju trots allt skicka dem om 3 månader och det tar tid att göra dem..

• Bellanote

sofia vi har med en tajt budget och man ser redan nu på alla små grejer att då kommer vi inte att klara den men men man får ju bjuda lite på sig själv. tror vi kommer gå över budgetenm med max fem tusen.

• Bellanote

jo tack jag vet räknade på vad korten ligger på hittills de jag gör själv och det är 7 kr stycket sen så är det två olika papper jag ska köpa till med så det kanske blir 10-11 kr styck kopierings papper tar jag från jobbet.. eller ja lånar

• Bellanote

slut notan blir 14 kr styck har vare och köpt allt idag så det är inte farligt..

Svar på tråden 28 juni 2008