28 juni 2008
ja om man beställer så kostar de från 17 och uppåt. men göra dem själv så blir de mer personliga med..
ja om man beställer så kostar de från 17 och uppåt. men göra dem själv så blir de mer personliga med..
yanetta visst känns det mer verklig när man har klänningen...
jag måste ta tag i mina inbjudnings kort snart. min mor kommer ner om 2 veckor då får hon ta med den åt mig så jag kan sätta igång..
järvedsullis surt med värdparen. klänning kan man ju ordna rätt så snabbt med plan b som du säger. enkla a-line klänningar är det som affärerna har rätt så mycket av tycker jag ialla fall. men sen att hitta den som är det stora D det är nog en aning svårare. Min var ju den 3 jag provade. så sen köpte jag den direkt provade nog bara 7 sammanlagt.
anki välkommen
järvedsullis det med vädret tycker jag kåter toppen..
oj låter ska det ju va
ja men i år räknas ju inte.
jag har med börjat på inbjudningarna.. ska nog klistra lite idag..
marjoh välkommen.
jag har la inte kommit så långt med gäst listan eller jo jag är klar men mamma vill ju säga sitt och ha med gamla grannar som jag inte pratat med på 2 år el kanske mer.
de får komma på öppet hus senare påkvällen och få tårta och va med på festen. maten vill jag ha de närmaste.
sibbis roligt att få hus ja eller köpa. vi ska flytta i feb och just nu syter jag för att jag inte ska hinna med allt.
pratade med mamma idag el ja det gör jag väll varje dag, men vi ska till lokalen vi har hyrt och gå igenom porslin och ev bords placering och allt så , så man har lite att gå på .
god fortsättning till alla.
köpte papper nu så jag kan börja skriva ut en del av inbjudningarna..