några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
jag betalade 975:- för skorna
Didaa var köpte du dom? har dem många att välja mellan och kan man beställa de som inte finns inne?
Hej brudar. Hur står det till.
Vad tycker ni är det bättre att gifta sig i juni eller juli? Vilken månad hade ni valt?
Jag tänker både på att folk reser i juni och är hemma i augusti, sen på chansen till en solig dag.
jag valde ju aug för att det skulle passa så många som möjligt, kanske juni är bäst för att då kan ni åka på semester efetr det...
Jag vill med att det ska passa många, men eftersom vi gifter oss här är det lite svårare för man vet inte när alla åker. Sen vill vi helst åka till bosnien i någon vecka innan bröllopet och på smekmånad efter bröllopet. Men vet inte vart man kan åka till augusti.
Vi valde juli eftersom de flesta var där nere på semester då :)
Men när brukar de flesta vara hemma i sverige igen?
typ 15 aug eller nåt... jag valde aug då jag har mkt släkt som bor i länder som har semester i aug, så jag valde 2 aug för att då är de från sverige fortfarande där och de från andra länder hinner komma...
Vi valde mellan 19 och 26 juli. Myckt för att anpassa det til våra gäster. Men sen kom vi på at de som jobbar på fabriker och industrier kankse börja åka hem ssta veckan i Juli, så 26e åke bort och vi tog den 19, det är mitt i semestern för de flesta!
Det är bra att ni gifter er där nere och vet säkert att folk åker på semester. Då får det bli efter 20 augusti eller innan 10 juni. Vad tycker ni är bättre??