några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Svårt med den färgen, skorna kommer nog fram till våren men leta på o ja ska hålla uskick lite åt dig.
Oj du jag vill gå ner 10-12 kg. SKa gå med i den tråden. Såg den nyss.
jag vill gå ner cirka 7 kg...väger 67 nu....
Du har tid på dig. Jag väger 72 kg. Tror at det är pite o de som gör att det är svårt. Bor hemma några månader till. Sen får man hoppas det går bättre.
Hur många gäster blev det exakt?
vi har 180 inbjudningar...vet inte hur många gäster men vi räknar med typ 300 hos mina föräldrar och 150 sen när vi åker vidare.... oj ska ni flytta ihop? Jag bor själv men det är när jag flyttade hemifrån som jag gick upp... så nu vill jag ner till 60 kg vilket blir bra då jag ör 170 cm lång. hur lång e du?
Vad många Ska ni ha ett partytält eller var ska alla få plats? Det blir perfekt för din längd. Jag är 1.65 m långt (med stora bröst dock haha) och jag kräver inte att jag väger 55 kg, utan var så nöjd när jag vägde 60 kg.
Jag ska börja studera, och flyttar till sommaren och älsklingen ska försöka bli förflyttad var jag blir intagen.
ja hemma hos mina föräldrar ska vi ha tält men sen ska vi ha på restaurang... jag är cokså nöjd med 60 då det blir för mkt om jag går ner för mkt...
Det viktiga är att man själv är nöjd med sig själv. Ska sova nu melis men hoppas att vi pratar mer imorgon och att de andra brudarna kommer in.
Sov gott gumman och dröm så sött. Lycka till med simningen.
go natt
Grattis MissieA :)
hej tjejer
Hej MissieA GRATTTTTIIIIIISSSSSSSS! Vi har alla saknat dig...
Folk har börjat höra av sig och vill komma.. det känns skönt =)