• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

Här är jag med, Didaa tröttnade väl på att vänta

• Didaa

hej tjejer .. jag var tvungen att gå.. var så trööött och skulle upp tidigt...har varit på provsmakning av tårta med min m2b och jag måste säga att hon var sååå snäll.. svårt att bestämma sig.. men nu är det gjort... är jättenöjd... hur har er dag varit?...

• soon 2 b mrs T

det har tystnat till lite i den här tråden tjejjer.

själv har jag haft fullt upp med jobb ( handel - det händer en del innan jul =)

Gitfer mig på fredag - är nervös. Har varit helt lugn fram tills idag, men nu när jag inte har ett jobb att koncentrera mig på så är det illa. Och en massa kvar att göra. Hur ska man hinna med allt?

kram på er

• 20080719

Soon to be ms T!

Vi känner ju varann, eller vet vilka vi är haha!
    Jag gick i samma klass som Olga, vi brukade ju leka ibland i Kortedala när vi va väldigt så, Vesna heter jag.

Vad roligt att världen är så liten och stort stort GRATTIS!

• MissLovely

Hej alla balkan brudar. Har varit bortrest nu några dagar, men vad ni har varit tysta. Trodde att jag skulle få sitta en hel dag o läsa det ni har skrivt

• Didaa

soon 2 b mrs t grattis... hoppas att du får en underbar bröllopsdag..

• MissLovely

soon 2 b mrs T skrev 2007-12-19 09:25:51 följande:

det har tystnat till lite i den här tråden tjejjer. själv har jag haft fullt upp med jobb ( handel - det händer en del innan jul =) Gitfer mig på fredag - är nervös. Har varit helt lugn fram tills idag, men nu när jag inte har ett jobb att koncentrera mig på så är det illa. Och en massa kvar att göra. Hur ska man hinna med allt? kram på er
    Grattis Du får berätta allt sen här.
  • soon 2 b mrs T
    20080719 skrev 2007-12-19 11:36:12 följande:
    Soon to be ms T!Vi känner ju varann, eller vet vilka vi är haha! Jag gick i samma klass som Olga, vi brukade ju leka ibland i Kortedala när vi va väldigt så, Vesna heter jag. Vad roligt att världen är så liten och stort stort GRATTIS!
    Hejs Vesna! vad roligt! världen är verkligen liten! det här var verkligen jätte roligt. ska ni gifta er här hemma? är ju så nyfiken nu. =)
Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??