några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Hello Girls!
En till Balkanbrud, närmare bestämt från Makedonien!
Välkommen
Vi är verkligen många fler än vad vi tror, vi gömmer oss bakom våra namn hehe.
Tell us more!! Hur ska bröllopet vara, var, några traditioner, hur långt har ni planerat, hur många gäster ??
kul att du är här välkommen
hej alla glada... Vill ansluta mig till diskussionen kring Pronoviasklänningar... Miss lovely, jag har också tydliga former eller rättare sagt höfter och var rädd för det när jag skulle prova klänningar men min klänning är tajt runt ena höften och jag trodde inte att det skulle bli bra men man måste prova för att veta, det är helheten som gör det.
Jag har katalogen för Pronoviasklänningar 2008, så jag ska kolla upp er klänning men är det en 2007 så är det tyvärr för sent att beställa om det inte är så att någon affär har den inne.
Sen när det gäller priser så ligger pronoviasklänningar mellan 10 000 och 20000, alltså de flesta klart att det finns undantag.
Nåt mer ni vill veta så fråga...kramizz på er
bekräftat att det är 2008 års kollektion...