några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Jättefina Melis :)
ja...är mest nöjd med trycket, nästan så att jag kan ha det utan pappret på utsidan....ska ringa imorgon och beställa allt...
Hej Tjejer!!
Vad tycker ni om min "Kitice" (brosch) med röd rosett i mitt bildgalleri? Funderar på att beställa från en dam i Zagreb som gjort den.
Meliiis va kul att ni är nöjda nu är det bara o få dom färdiga o sen skicka ut dom.
GBG brud 08: jättefin men personligen så hade jag gjort den röda rosetten lite mindre om det gick.
melis..de är jättefina
hej tjejer....tack tack till alla... nu är jag hemma efter en tuff helg och är ganska trött...men aldrig för trött för BT
Jag har varit i Småland, min blivandes systerson fyllde ett år så de hade en fest och jag och han är kum och kuma....
hej Melis hur är det?
Vad kul men måste varit mycket jobb med. Nu får du koppla av lite istället hehe. Beställt korten?
Didaa hur går det med planeringen?