några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Det är ju egentligen inte roligt att ta mammans namn när ingen av oss har haft det och skulle kännas konstigt på nått sätt. Meen så svååårt. Vilket är värre att det är för långt eller att det inte är så fint??
det är värre att det inte är fint.... men du vill inte säga vad det är eller.... om du vill säga det snabbt och sen radera det....
hehe kan man radera det?? kan säga att en del av mitt namn betyder nått "fult" på bosniska..
Hehehe håller nog med dej får nog bli det lååångaa tur att vi har ganska korta förnamn båda då hehe
Undrar hur vanligt det är att ta ett helt nytt efternamn i vår kultur??
heheh...skriv i din gästbok sen kan jag läsa och så raderar du...alltså bara om du vill
Vad heter du då? det har jag inte uppfattat....
hehehe oj du sorry men kan inte säga det heller allt e så hemligt. Synd när man vet vem du e nu (bilden) hehe..
Hoppas det blir till nyår så avslöjar jag allt om meeeeej
men det är bara 4 bokstäver..
Vad kommer ni heta i efternamn då? o vad heter du nu?
heheh....
Okej jag kan väl vara mer öppen... Nu är mitt efternamn Mujcin men kommer bli Kadiric.... alltså i förnamn...
I så fall heter du typ Aida eller Azra vanligast....hehheh
Hahahaha neee men mitt namn är väldigt vanligt, fast inte här i jkpg. Du kommer säkert på de haha.
Men båda var väldigt fina och ganska ovanliga eller?
Ja det kanske inte är världens vanligaste men mitt är ju mer ovanligt.......
Nu kom jag på ett annat... Alma...
Hehehe nopeee!! Men jag tycker Amela är ett vanligt namn me. Känner massor hehe. Jo men jättefina båda två. Har inte hört dom innan, så det blir speciellt
Du har inte hittat nån bild på din klänning än??
jo det finns ju bild på min klänning i mitt galleri.... Ja jag vet Amela och Almir är båda jättevanligt.....