• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Didaa

hej misslovely ju det går bra.. ska prova tårta dena vecka hehe :).. själv?

• MissLovely

Ooo va gott?
    Vad tror ni det blir? Princess eller mousse (eller hur det stavas hehe) ??

Ja vill me smaka tårta

Ja för oss är det stilla nu ett tag, men snart så sätter det fart igen nog. Spanar efter klänningar som en galning på internet och frisyrer, tycker det är svårt att hitta någon som jag föreställer mig.

Ni har inte mycket kvar nu??

• Melis

Jo det var mycket jobb kring det hela..men det lugnt börjar inte än, för att jag har en tenta den 19....

Dida, jo det är bra, själv? Var ska du prova tårta och vad kommer den kosta?

• Didaa

Vi kommer att prova olika smaker.. vet inte än vad det blir.. vid davidshall finns det en... tror 55 för bit.. hörde att hon var bäst...

jag har köpt min klänning som jag ska byta om till efter tårtan :D.. ska hitta bilden o sätta in den i galleriet...

misslovely.. vad för sorts klänning vill du ha?

En frisör och sminkör har jag inte hittat än.. letar vidare..

• MissLovely

Är det en festklänning då eller? Hur ska du ha håret och sminkningen?

Svårt att beskriva. Vill ha en som är ganska öppen i ryggen, och sen i champangefärg. Mycket strass men samtidigt en väldigt elegnat och vacker klänning. Förr var jag mer säker på hur den skulle se ut, men nu vill jag att den ska se unik ut. Hehe mycket krav.

• Didaa

köpte den i lund millans butik.. men hitta inte bilden nu på nätet.. o den jag har vill inte öppna sig.. ska försöka fixa det.. den är ljus brun med skärp av satin och en brosch med små diamanter... jättefin..

håret tror jag du såg.. uppsatt...men vet inte om jag passar i det.. smink vet jag inte har inte hittat ngn än som kan sminka mig o göra håret..

• MissLovely

Juste den fina frisyren Varför skulle den inte passa dig? Tror faktiskt den gör det. Svårt med smink, men det viktiga är att hitta en makeupartist som man litar på.Men du har ju tid på dig.

Klänningen låter jättefin. När ska ni skära tårtan?

• Didaa

det blir på kvällen ..har du hittat ngn klänning du vill ha.. med eller utan släp?

• MissLovely

Med släp nog, men inte för långt. Man ska ju klara av hela dagen och kvällen.

Har din släp?

• Mee2

så skönt att se den här tråden vid liv igen=P

ooh MISSLOVELY. har du sett en klänning från pronovias "Nacar", den är så underbar vacker, den är enkel,elegant, öppen rygg och liiiite unik är den kanske, hmmm:S. hehe

här kan du se den,
    img519.imageshack.us/img519/4862/nacar1ji7.jpg

jag lägger in två bilder till på den i min galleria, så se du mer.

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??