• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Melis

ett tips...priset är alltid förhandlingsbart även när det inte är rea, sen sänker de inte priset så mkt på vissa klänningar även när det är rea pga av att det inte har så stora marginaler när det gäller inköp

• MissLovely
    Melis skrev 2007-12-10 17:00:42 följande:
    ett tips...priset är alltid förhandlingsbart även när det inte är rea, sen sänker de inte priset så mkt på vissa klänningar även när det är rea pga av att det inte har så stora marginaler när det gäller inköp
    Hur menar du förhandligsbart?? Kan man prutaa?? Ge mej tips

Mee2 - Då vet jag när jag ska vara ute o spana. Tack! Har du köpt den där klänningen i ditt galleri?
  • Melis

min kostade 17500 men jag fick den för 15500, man kan ju alltid fråga typ har ni studentrabatt eller så...rea är det på klänningar som finns inne så rea gäller ju inte för klänningar som måste beställas...

Visst kan man pruta....

• MissLovely
    Melis skrev 2007-12-10 17:25:50 följande:
    min kostade 17500 men jag fick den för 15500, man kan ju alltid fråga typ har ni studentrabatt eller så...rea är det på klänningar som finns inne så rea gäller ju inte för klänningar som måste beställas...Visst kan man pruta....
    Melis det hade jag faktiskt ingen aning om att man kunde. Men det ska jag definitivt försöka göra Man tjänar ju på det.

Vad jag lär mig av er tjejer Längtar tills ni kan berätta om er dag och visa hur allt blev.
  • MissLovely

Här är jag nu Lite lättare så här.

Så Melis låtar till prvi ples, kommer du på några förutom jedina moja, mojoj ljubavi, ti si mi u krvi, eh kad bi ti??

• Didaa

det här med låtar e svårt.. tänk att alla ska kunna lyssna på det hehe ...vi kommer att ha blandade gäster

• Melis

ooo ME WANT jag vill också ha en sån...mitt tema är ju guld och ivory...var köpte du den och vad kostade den?

• MissLovely

Den klänningen e helt underbar.

Jo sant, men vad tycker du bosnisk eller engelsk?

Tänk på att din mamma måste fråga bandet om de kan spela den låten ni ska ha

• Melis

Dragana Mirkovic- Bicu njegova
    Nihad Nezic -Svatovi
    Nihad Nezic - Nevjesta
    Dragana Mirkovic- Bas tebe volim ja
    Dragana Mirkovic - Mamina i tatina

Det är dem jag kommer på nu som är bröllopsrelaterade och bra

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??