några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
kan inte sova. hur ska det gå imorgon då? kommer inte ens komma upp för att kunna göra iordning lokalen..
men jag måste väl försöka.
det kommer komma berättelse sen om bröllopet - men det får lov att bli först i januari.. =)
hur går det för er andra? tagit lite brejk nu när det är jul? (det gör ni rätt i isådanafall =)
å gifter du dig på fredag va skoj
soon 2 b mrs T ! Du måste va supernervös nu! Det hade jag varit! Nu är jag helt lugn, det är ändå 7 månader kvar och alla runt mig tycker det är konstigt!
Lycka till nu och njut av er dag!!
soon 2 b mrs T skrev 2007-12-20 02:12:52 följande:
heej alla här inne
nu är jag fru =)
dagen var alldeles underbar och magisk! kunde inte gått bättre än vad det blev! alldeles perfekt! Alla var glada och tårarna sprutade =)
nervositeten kom och gick under fyra gånger under kvällen.
precis innan jag skulle men min far gå in i kyrkan och detta höll i sig till efter löftena. Tårarna dom kom när vår solist, min bror gick upp och sjöng för oss, så underbart vackert!
Festen gick mycket bättre än förväntat och bandet var underbara!
nu ska det packas och vidare ska vi trots förkylningen som dök upp sekunderna efter att man kommit fram till hotellet.
och för er som är nyfikna så kommer bilder komma men först efter smekmånaden =)
god jul och gott nytt år önskar jag er!
soon 2 b mrs T skrev 2007-12-23 09:34:31 följande:
Grattis
God jul på er töser hoppas tomten var snäll :)
God Jul alla som firar
hej misslovely hur går det? =)
Är inte från Balkan eller ens ska ha bröllopet där men min m2bś föräldrar kommer därifrån o han pratar mest Serbiska med dem.
Hoppas på lite tradionella grejer infrö bröllopet ev...vet ej vad dem kan hitta på då vi ska ha rätt litet bröllop med bara 15gäster...men kanske nåt kul :D ska bli intressant ialf.