några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Jag tycker att Pronoviasklänningar är unika...mkt detaljer och så...jag tycker att min klänning kommer att vara en WOW, det är iallafall något jag tror. Jag fick min katalog när jag var och provade min klänning, det tar cirka 5 månader att få sin klänning när man beställer den men ändringarna behöver man inte göra förrän en månad innan...
Jag har en katalog som jag gärna skickar men vet ej hur mkt det kostar att skicka då den är ganska tung...
Det kommer in hela tiden vackra klänninga år för år. Men hittar du något du verkligen gillar (WOW - klänningen) som tillhör årsmodell 2008, så slå till. För sen 2009 så kommer du inte att kunna hitta den lika lätt.
För kataloger så kan du gå in i en butik som säljer pronovias klänning och prova någon. De brukar erbjuda kataloger då, så att du kan få en bättre bild på de olika klänningarna.
de hade ju min klänning inne så jag provade den men jag beställde min ja, en storlek mindre... Beställer man en klänning och den sen inte passar så kan man byta men typ till en klänning som reda finns i affären men det beror ju på vad affären går med på...
kollektionen 2009 kommer ut i sep 2008
Mee2 - Risken är ju då att jag hinner ångra mig, tror jag och tänk så jag man upp eller ner i vikt och det inte går att ändra så pass mycket. Sen tror jag att min m2b hade tyckt att jag är galen om jag går o köper klänningen nu hehe.
Melis - Bra att du är så insatt i det här Då måste man vara ute i ganska god tid om man ska hinna beställa den.
Hoppas Pronovia har lika fina klänningar 2009 då Kommer nog åka runt en del innan jag bestämmer mig.