• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Melis

10 juni är bättre om du vill åka till bosnien innan och sen hinner man ändå åka på en resa efterår.

Vi ska ta vår bröllopsresa i aug då jag kommer att söka efter jobb nu till höst så det är lättare att ta det senare.. sen ska vi ju flyttaihop i sommar så allt sånt ska fixas också

• Didaa

ja nu börjar jag bli lite nervös.. hehe... tiden går.. dagen närmar sig och jag tänker bara på allt som kan gå fel hehe..

• MissieA

Men risken är att det regnar och är kallt. Och hur gör man med skolan, går inte att åka till bosnien innan på grund av skolan då.

• Tajci78

Var precis på familjeliv där har de också en tråd med balkanbrudar vi får väl flytta dit om några år :)

• Melis

Tajci, jag lovar att starta den om några år...

Jag tror att alla tänker på vad som kan gå fel, det är i vår natur...

Jag funderar på att beställa min tiara snart...tänkte ha tiara och lite små diamanter i håret.

• MissieA

Haha!! Klart tajcii. Ni får vänta på mig där 2009. Vaziii??

Vad blir det för tiara?? Jag hittar inte någon jag tycker om på internet

• Melis

tiaran jag vill ha finns i mitt galleri
    vill ha en enkel då jag även ska ha små diamanter sen är ju min klänning rätt detaljerad så jag vill inte ha för mkt...

• MissieA

den va fin. Ska du ha den där frisyren då?

• Melis

frisyren har jag inte bestämmt än...ska ha lite bilder med mig ner och göra några provuppsättningar innan jag bestämmer mig...

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??