Inlägg från: millanros |Visa alla inlägg
  • millanros

Nyårsbrudar-07 del 4

Hej!!!!
    Tack för att jag fick titta in till er
    Jag har ju dock lite längre till mitt bröllop än ert o vi har inte "bestämt" datum än... ska läsa in mig på tråden när sonen sover Han är lite för pillig just nu för att jag ska få sitta här...

• millanros

ja.. fast här ser de nästan ut som att de kommer bli 09-10

Vi sa att datum är första steget till att vi ska gifta oss för att planera budget, lokal osv...

• millanros

Måste fråga direkt.. hur har ni tänkt de med tid för vigsel o middag o såå???

Min tanke är att ha de när de är mörkt.. med jättemycket tända ljus o såå tycker de är sååå romantiskt men de går ju inte om vi har vigseln för tidigt... o då blir ju middagen ganska sen...

• millanros

vi har ju inte hittat nån festlokal vi vill ha än.. men kapell har vi bestämt (men inte bokat så man vet ju aldrig) Men de kommer bli en liten transport hur som helst... Men de upplägget lät ju ganska bra om nu de inte kommer bli för lång transport

• millanros

Hahaha inte bara jag som har svårt för svärmor

Nu har MINA planer börjat ta riktig form... ska bara få me sambon på dem.. han var inte så intresserad av att diskutera dem igår.. Ska på winnerbäck ikväll o då brukar han alltid vara på de humöret

• millanros
    lugnt !!!

jo.. kapellet vi vill ha ligger jättenära akademin (som oxå är nyrenoverad ) där vi träffades o förlovade oss, så de vore ju kul då om vi fick ha bröllpsfesten där... färger vill jag ha silver o vitt nåt mer.. vet inte riktigt än.. Kapellet ska ha fullt med ljus En kompis berättade att man kunde hyra kandelabrar från nåt ställe.. Nu är de bara priser o sånt jag inte kollat upp så de kan ju gå i stöpet... men de är väl mycket kvar att planera och ordna mat o sånt vet jag inte riktigt än... barn ska vi ha med och be några tjejer vi känner att vara "lekledare" o få en slant!!

Tja de var väl ungefär så långt jag hunnit
    Något jag bör tänka på när de gäller de jag tänkt hittils???
    (har en grinig son i knät om de är blurrigt )
  • millanros
    anneliec skrev 2007-12-06 23:46:28 följande:
    Alltså alla verkar ha så hima roligt med sin planering, måste ha spårat ur någonstans för mig.
    Jag har 2år kvar... tror jag kommer vara på samma punkt som du när de väl gäller
  • millanros

Hur långt innan bokade ni lokaler/kyrkan??? Me tanke på att de är nyår så är väl folk ute ganska tidigt???

• millanros

hihi moogn... tänkte bara berätta att här händer inte så mycket Men jag läser era historier varje dag

Någon som har ett bra fixa själv till nästan inget pris???

• millanros

Testade 2 av budgetarna här på sajten häromdagen o fick en prislapp som varierade på 10 000... o de är ju en del skulle ju vara super att få bra tips Makeupen får jag i alla fall till en billig peng.. (om jag inte gör den själv ) o inbjudningskorten gör jag själv fast de kostar ju en del oxå såg fina placeringskorthållare nånstans gjorda av trolldeg som jag tänkte testa att göra o sen måla i lämplig färg... fast de är väl såna här grejor som inte kostar många kronor...

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4