Inlägg från: millanros |Visa alla inlägg
  • millanros

Nyårsbrudar-07 del 4

Rocked skrev 2007-12-11 20:58:17 följande:
    Vi har gjort de hållarna, men jag har inte målat dem än. De ska bli silvriga
    Åhh får man se resultatet sen???
  • millanros

min dator är nog överhettad skriver helt tokigt med tangenterna (hoppar tillbaka i texten när jag skriver om ni hänger med ) o inte kom mitt inlägg med tidigare....

Men men har oxå funderat över de här med fotograf.. vi känner en som är proffs o 2 som är hobbyproffs... men de är inga vi är superinne på att bjuda på bröllopet.. så känslig fråga att fråga då känns de som.. Men vad får ni betala för fotograf.. sen vill jag ju inte att han ska se mig före själva vigseln.. o de måste han ju om vi ska fota i ljuset.. såå jag tror nog att våra kort måste bli fotade i mörker.. skulle ju som sagt vilja ha både och Vad skönt att jag INTE ska gifta mig nu till nyår

• millanros

ja de lät bra är de förstoringar o så oxå??? eller bara vanliga 10x15 bilder??? får ni framkalla själva sen från cd??

• millanros

20070131 Hur gjorde du ljuslyktorna?? nån beskrivning?? jättefina

• millanros
    20071231 skrev 2007-12-13 16:22:08 följande:
    Tack tack!! Inte alls svårt faktiskt. Tog små konservburkar (typ champinjon) & klippte helt enkelt till "taggarna" (sex "taggar" på varje burk.) Målade dem sedan i guld & limmade på pärlor...Tada!! Färdigt!! Var jag otydlig?
    förstod precis Blir till att spara konservburkar nu då
  • millanros

Pärlplattan.. hobbyglädje och hildas tar hem om man ber om det tar max en vecka säger de.. om de inte är restat...

Här sittter man o nästan klättrar på väggarna med 2 st som börjar piggna på sig efter en kräksjuka.. så nu ligger väl jag i morron!!!

• millanros

Pärlplattan jag tycker om indiska så de blev säkert jättefina o de är bokia tänkte ta mig en tur dit i morron och kolla om de har bokstöd..

• millanros
    MÅSTE få se kort på dukning och allt sånt efter nyår är jättenyfiken
    Jag är ju lite "gammaldags" o tycker inte att man ska ha svart på bröllop men börjar bli riktigt nyfiken på era arrangemang ändå

Pärlplattan.. du vet att de finns cellofan kuvert att köpa??? 2kr på hobbyglädeje och 1kr på scraproom.se
  • millanros

Jag är väl mest inne på silver vitt ev vitt guld.. men vill ha nån färg oxå... hihi o jag har två år kvar Hur långt innan började ni planera????
    Samnbon bara skratta åt mig häromdagen när jag sa att de är ju bara bra om vi börjar planera nu för då kan vi köpa lite pö om pö och inte allt på en gång han sa bara de är såååå tyyyypiskt dig!!! tycker de är jättebra hittar man ex något billigt tyg som man vill ha såååå (fast farligt om man ångrar sig men då finns alltid tradera )

Är mitt uppe i min första julskink kokande

• millanros

moogn Får man fråga vad de blev för alkohol?? (bara så jag får ett hum om pris )

• millanros

Va skönt moogn de är ju ganska viktigt!!! Ett bröllop jag var på en gång hade lyckats få samma färg på hennes dress (de hade ingen aning om det förrän hon kom dit) som på brudtärnorna och hon hade lyckats jättebra med "talet" eller vad det heter de var jättelyckat!!

Sitter här och ärjättenervös oxå.. ska på anställningsintervju i morron!!!!! för ett jobb som jag inte är direkt kvalificerad för!!!!

• millanros

annliec haha låter skitkul... första delen lät som min förlovning

Moogn... som vårdlärare utbilda vårdbiträden inom kommunen till undersköterskor.. vet nog inte vad jag gett mig in på :-O börjar få klädespanik nu... ska ju vara där om 2h!!!!!

• millanros

Nu är det helt officiellt att vi gifter oss om 2år på nyårsafton
    Hoppas de går bra för alla är sååå nyfiken på era berättelser sen... Ett par kompisar till oss gifte sig i smyg på julafton *grr* hade sett fram emot deras norgebröllop men men.. KUl för dem
    Egot jag såg till att hon ska fixa min brudbukett.. hon hade gjort sin egen SKITFIN!! och en egen tiara såg mina pengar sparas in där

• millanros
    lillamini skrev 2007-12-27 19:56:48 följande:
    hej tjejer.. nu är nerverna utanpå... hoppas ni har haft en superbra jul..jag bara går och väntar på att fostret ska komma ut...har inte häntnått än. jag prata med läkare idag om att få hjälp ut med det men de vägrar göra nått så jag kan bara vänta och hoppas att det inte kommer ikyrkan. är as sur och går och tycker synd om mig själv hela tiden..
    Du har full rätt att tycka synd om dig själv!!!! Stackare!!!! Hade mördat den läkare som inte plockat ut om de nu skulle komma på bröllopsdagen!!! *kram*
  • millanros

Här sa de att de ska bli minus klart och fint på nyår... Så hoppas för er skull att de håller det nu

• millanros

Lycka till allaihopa

( o tänk på att alla missöden kan vara sånt som gör att ni komer ihåg dagen mycket bättre )

• millanros

Här snöar det hoppas de gör det hos er oxå!!!!

• millanros

HOppas att allt gått bra under eran stora dag TÄnkt på er flera gånger o stora ämnet idag har varit bröllop på vår middag (de vi var hos gifte sig på julafton i HEMLIGHET grr!!)

• millanros
    i dag kom sambon hem på förmiddagen.. sprang in o snodde min förlovningsring.... o sen sprang han ut igen och kom in med en röd ros o gick ner på knä och fria på riktigt

blev så glad och överaskad
Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4