Nyårsbrudar-07 del 4
"prtar" kan man ju tolka hur man vill...
Nu har jag fixat marsvinsvakt under "bröllopsresan". Min bror stannar kvar i sta'n några dagar till
"prtar" kan man ju tolka hur man vill...
Nu har jag fixat marsvinsvakt under "bröllopsresan". Min bror stannar kvar i sta'n några dagar till
Ja, vem ska annars skämma bort dem med ärtor på kvällskvisten?!
Våra djur är veganer och hamnar i glädjekoma av av persilja...
För att marsvin är veganer av naturen
Detta var en kedja av fria associationer, förstår du, och hade jag orken så skulle jag skriva något flådigt om det!
Sov så gott! Själv lär jag sitta i åtminstone en timme till Tur att barnen är hos sin mamma; då får jag liiite sovmorgon imorgon när jag slipper skjutsa dem till skolan.
Idag fick vi från kommunen hem Anmälan om vigsel (ett papper där tid, VF, vittnen m.m. står). Spännande! Väntar nu på VF:s kontakt (hans drag). Har dessutom fyndat ännu mer på Jysk (av alla ställen!): Köpte mer sådant där svart velourtyg till dukar (rea denna vecka igen!!!) och idag även vita stearinljus med glitter Funderade på svarta ljus men kände att det blev FÖR mörkt.
* * * 40 dagar kvar * * *
Hmm.. Jag vet inte. Gifter man sig i kyrkan så borde det väl komma något motsvarande från dem
...Var iväg och handlade mat; därav pausen...
Tänkte "fira" att det är onsdag och att jag inte har något arbete att sitta med ikväll! Bubbel, kex samt räkor i saffranssås
Oj, har ju glömt att visa sambon papperet som kom idag!
Det här ska vi äta Nu ska jag bara skala en massa räkor... Har dock laddat med lite bubbelvin och kex så det ska nog gå bra!
www5.arla.se/Default____17653.aspx