Inlägg från: mooogn |Visa alla inlägg
  • mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

"prtar" kan man ju tolka hur man vill...

Nu har jag fixat marsvinsvakt under "bröllopsresan". Min bror stannar kvar i sta'n några dagar till

• mooogn

Ja, vem ska annars skämma bort dem med ärtor på kvällskvisten?!

• mooogn

Våra djur är veganer och hamnar i glädjekoma av av persilja...

• mooogn

För att marsvin är veganer av naturen

Detta var en kedja av fria associationer, förstår du, och hade jag orken så skulle jag skriva något flådigt om det!

• mooogn

Sov så gott! Själv lär jag sitta i åtminstone en timme till Tur att barnen är hos sin mamma; då får jag liiite sovmorgon imorgon när jag slipper skjutsa dem till skolan.

• mooogn

Idag fick vi från kommunen hem Anmälan om vigsel (ett papper där tid, VF, vittnen m.m. står). Spännande! Väntar nu på VF:s kontakt (hans drag). Har dessutom fyndat ännu mer på Jysk (av alla ställen!): Köpte mer sådant där svart velourtyg till dukar (rea denna vecka igen!!!) och idag även vita stearinljus med glitter Funderade på svarta ljus men kände att det blev FÖR mörkt.

• mooogn

Hmm.. Jag vet inte. Gifter man sig i kyrkan så borde det väl komma något motsvarande från dem

• mooogn

...Var iväg och handlade mat; därav pausen...

Tänkte "fira" att det är onsdag och att jag inte har något arbete att sitta med ikväll! Bubbel, kex samt räkor i saffranssås

Oj, har ju glömt att visa sambon papperet som kom idag!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4