Inlägg från: mooogn |Visa alla inlägg
  • mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Ja, det är det tyget Jag kommer att tokglittra med klänningstoppen, diademet, örhängena (små små "plastdiamanter") och buketten Och så lite glitter på fingret, förstås... *S*

20071231 skrev 2007-12-12 15:37:08 följande:
    Coooool tiara Rocked!!mooognTyget som ringarna ligger på, är det tydet till klänningen? Där ser man iaf verkligen hur det glittrar ordentligt! Nice!!
  • mooogn

20071231: Kollade in er sida på WA. Wow, vilka snygga festprogram!

• mooogn

Jag orkade bara inte att embossa mer (tyckte att det var aptrist!) så våra festprogram blev inte så roliga... Nåja, insidan blir iaf bättre! Och funderar på att piffa till dem med en silvrig snodd i ryggen.

• mooogn

Nej, det är inte klokt vad tiden går fort!!

Sitter med en version B av mitt paper som helst skulle varit inne i förmiddags. Inte klar än... Mitt uppe i all bröllopsplanering och allt julstök så måste jag även plugga! Bedrövligt!...

• mooogn

Ja, visst borde det?! Och så har min lärare i elementär vetenskapsteori mage att kräva oss på inlämningsuppgifter första skoldagen efter jullovet! Men då är jag ju nygift och nyss hemkommen från mini-bröllopsresa. Sicken typ!

20071231 skrev 2007-12-12 16:38:26 följande:
    Hur kan det få vara så??Det borde vara förbjudet att sitta med inlämningsuppgifter såhär nära inpå bröllopet... Hoppas du får in den tillslut...
  • mooogn

*asg* "Jo, jag tänkte att vi kunde analysera detta program med hjälp av Poppers vetenskapsfilosofi..."

• mooogn

Rocked: Ja, lägg ut fler kort!!!

Nu är jag klar (hoppas jag!) med version B av mitt paper. Sjukt skönt!! Ska nöjessurfa lite, för att varva ner. Jo just det, ska ju även sätta in bild på mitt och näbbens diadem Kommer in i albumet alldeles strax.

• mooogn

Luciatåget på skolan var jättegulligt! Barn i åldrarna 2 till 8 år. Hur söta som helst!

Är nyklippt och har dessutom bokat frisörtid till 10.00 på nyårsafton! Verkar även ha fått mig en "egen" frisör (jag är ganska trogen salongen men inte frisörerna...) Det kluriga blir att ta sig ifrån salongen, som ligger mitt i centrumghuset, och ta sig hem. Nyfriserad. Osminkad... Vilken syn!!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4