Inlägg från: mooogn |Visa alla inlägg
  • mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu har vi träffat vår VF. Han var kul Det kommer att bli en både stämningsfull och rolig vigsel, tror jag

• mooogn

millanros: Vad är det för jobb du ska söka?

• mooogn

20071231: Meh! Hur ser de ut och var köpte du dem? Kanske kan hjälpa dig...

• mooogn

Usch, vad jobbigt Vad är det för himla korkat bostadsbolag?! -Jag tycker att det låter bra att du försöker gå vidare. Tänker påd dig!

Kram

fd blivande brud skrev 2007-12-19 09:55:44 följande:

tja, har det inte så bra. kan inte hitta nån lgh, så bor fortfarande hemma.hyresvärden vill inte ge mig en lgh som står tom, för det är så nära jul och de ha sååå mycket att göra!exet mår dåligt, och säger att han inte klarar av att prata med mig. Fattar att han fortfarande älskar mig, och att det är där skon klämmer. Han beklagar sig över hur jobbigt det är nu över jul etc.Tja, han har ju iaf. huset och katterna.....Så, inte så bra. Men försöker gå vidare. Är värd mer än det han kunnat ge mig.Men behöver boende, är oerhört desperat, klarar inte att bo hemma nån mer....20071231- hoppas du hittar dina örhängen. håller tummarna för dig.
  • mooogn

Pelika: Oj, vad tråkigt för din vän Och i juletid, dessutom.

20071231: Hör av dig om du inte hittar dem. Ska in till sta'n imorgon och kan kika åt dig

fd blivande brud: Kan inte nuvarande hyresgästen också ligga på lite?

Nu ska jag ta en promenad i vinterlandskapet (håller tummarna HÅRT för att det ska ligga kvar i två veckor till!!) och sedan fortsätta plugga vetenskapsteori.

• mooogn

Letade efter en sjal jag kan ha på utomhusfotograferingen... Vågar inte fråga min stackars överarbetande vän/sömmerska om det... *S* Nåväl, hittade iaf ett par korta kritvita handskar på Glitter Ska bara sprätta bort rosetten och pärlorna, så blir de nog bra Funderar på att bära handskarna under fotograferingen men även under vigseln (om jag sprättar upp tyget runt ringfingret).

• mooogn

20071231: Vilken tur att han hittade nya örhängen Och mums! vad god tårtan verkar!

• mooogn

Jag förstår Älskar att göra tårtor och har kollat på massor av bilder; ser klart och tydligt er tårta framför mig *S* Ska den vara i våningar (hur många?) eller separata?

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4