Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

Ja nästa söndag pratar vi om.

• Godisråttan

liten kanin
    Vad kul!!!Vad blev det för ring?

• Godisråttan

Kan ni i veckan då?Vid 15 tiden?

• Godisråttan

Lilla My skrev 2008-01-21 10:19:32 följande:

Liten liten kanin skrev 2008-01-21 10:00:30 följande:
    VA?! Jag trodde färgtemat var det viktigaste...
    Hahaha

Ska vi boka torsdag då?
  • Godisråttan

0205
    Hur gör vi med beställningen?Panik jag gifter mig ju snart

• Godisråttan

Men då tar vi en dag alla kan! Får kanske skjuta på det en vecka till då?Jag kan inte fredag och lördag.

• Godisråttan

Ett paket med silverhjärtan tack

• Godisråttan

jag kan nog också alla dagar nästa vecka tror jag

• Godisråttan

Jag kan inte så sent Kan ni inte tidigare någon dag?

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-01-23 10:51:13 följande:

Fredag tidigare då? Vi ger inte upp!
    Har jour på jobbet på fredag
  • Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-01-23 12:49:29 följande:

Nu i helgen eller nästa helg? Den här helgen kan jag lördag, nästa helg närsom!Matteve: Måste göra lite smygreklam för Drottninggatans brud och fest på Drottningg 81. Jag köpte min klänning där och de är såååå trevliga och hjälpsamma! Har tyvärr tråkigare erfarenheter från andra butiker. Dessutom var de billigast på min klänning! Jag beställde ju min ur katalog så jag vet inte hur stort deras utbud är i butiken , men klart värt att gå dit bara för bemötandet! Lycka till, gud så spännande!!!
    Vad kul!

Ska vi boka nästa helg lördag då?
  • Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-01-24 09:32:28 följande:

Ok!Officiell fikalista:Lördag 2 februari, kl???GodisråttanLilla MyMatteveLiten liten kaninHurraaaa, nu blir det äntligen av!
    Plats och tid?
  • Godisråttan
    matteve skrev 2008-01-25 01:11:12 följande:
    Tjejer.. vet ni vad jag tänkte på? Kan inte det här vara vackert att dekorera med? Små Swarovski kristaller? wedshop.se/index.aspKommer att hålla mig till chokladhjärtan, men tänk själva att se hur de gnistrar nedanför kandelabrarna??
    Åhhh så fantastiska!!!Ska köpa direkt!Tack!

Träffade cateringfirman och tårt tjejjen i fredags. Jag skulle få 4 provsmak till tårtan så jag tänkte att det skulle vara fyllningar endast ja ni vet..Men då hade hon gjort 4 små tårtor med blommor, glitter, sindenband i olika färger. De var såååå fina!Kan verkligen rekomendera denna tjej!Och bra priser har hon också o servicen är ju kanon. Vi ska ses en gång till innan bröllopet
  • Godisråttan
    matteve skrev 2008-01-25 01:11:12 följande:
    Tjejer.. vet ni vad jag tänkte på? Kan inte det här vara vackert att dekorera med? Små Swarovski kristaller? wedshop.se/index.aspKommer att hålla mig till chokladhjärtan, men tänk själva att se hur de gnistrar nedanför kandelabrarna??
    Jag ska köpa!Är det någon som vill vara med och beställa?Frakten kostar 49:-
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008