-
Åhhh så kul!Bild?Jag är ute efter några sköna skor men som ändå är fina.blendie skrev 2007-11-29 10:44:10 följande:Nu har mina skor kommit, ska hämta dom i eftermiddag!kram kram
-
blendie skrev 2007-11-29 11:08:23 följande:[citat]
Har inte riktigt koll på det här med att sätta in bilder! Men jag har beställt dom ifrån brandons. Dom hade mycket fina sor! mina är dom i brudskokategorin, dom sista med 10 cm klack!
[/citat
Åhhhhh så fina!Kan du inte ta med dom på bt fikat?Funderar på sådana också. -
ja de hade ju bra priser.har mailat dem nuMaddeW skrev 2007-11-29 10:06:09 följande:Hej godisråttan!Vi ska ha catering. blir nog från abcmatresan, de verkar bra + har mkt bra priser! Dryck köper vi troligen från tyskland. det får vara max 66 gäster. men det blir ju svårt att bara bjuda 66st, några tackar rimligen nej. Så vi får bjuda 70st! -tack till slottsfrun!
Kommer du med på bt fika? -
Hej tjejjer!
Vet ni att de har jättesjysta sallader på coffe house by george(och andra bakverk för de som gillar det ) -
Jag tror jag hittat cateringfirma nu.
Parmarullader fyllda med en röra av mascarpone, soltorkade tomater och oliver
Pepparmarinerad oxfilé med rosépepparsås och potatisgratäng
Crème brûlée med mörk och vit choklad
225:- plus moms vad tycker ni?
-
abc matresan i bromma
ok pris eller? -
Hej tjejjer!
Jag ska till djursjukhuset imorgon kl 14 med min älskade vovve. Hon har alla tecken som tyder på livmodersinflammation och hon är 9 år och då betyder de att de måste ta bort limodern och äggstockarna,alltså en riskfylld operation...Hon har opererats förr pga cancer och har även ett blåsljud på hjärtat så då är operation riskfyllt..usch ..flåt om jag svammlar men allt känns jättejobbigt!Jag kommer på fikat om allt går bra på undersökningen. -
tack mitzimoe och blendie!
jo de kan leva med blåsljud, speciellt om det är ett litet. Vi har gjort ultraljud på henne.Stackars lillan hon råkar ut för allt!Hon är så fantastisk och jag kan bara inte se ett liv utan henne.. flåt om jag drar ner er braiga stämning här -
jag har en amerikansk cockerspaniel som är 9år och en chihuahua som är 1 år.det är amrisen som är sjuk..mitt hjärta
-
De är jättesöta.blendie skrev 2007-12-03 20:15:58 följande:ÅHHH, jag har en 8-årig cavalier king charles spaniel! Jag känner verkligen med dig, håller alla tummar och tår för att allt ska gå bra.Massa kramar!
Hoppas för allt i världen det endast är urinvägsinfektion eller lite biverkningar av att hon löper..