Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

Mitziemoe skrev 2007-12-12 09:11:23 följande:
    Godmorgon tjejer!!!Va bra att ni hade det trevligt igår!!!Nu så har vi bokat fotografen också! Känns så skönt att planeringen börjar gå framåt igen..*ler*
    Vad har ni beställt och vad betalar ni?
  • Godisråttan
    Mitziemoe skrev 2007-12-12 12:00:40 följande:
    Hon kommer att vara med oss hela dagen fram till 24.00 vi kommer få 20 tackkort + kuvert alla bilder på en cd-skiva sen kommer jag inte ihåg hur många kort det va i albumet.. ska kolla upp det... va något mer också men mitt minne *hehe* betalar 5000:- för det...
    Låter som ett bra pris!Vem är det du ska anlita?
  • Godisråttan

Hej tjejjer!
    Har lite panik!Jag gifter mig snart ju!!!Weeeehhhh!!!!Vill bara dessa tråkmånader ska gå och i januari börjar dieten på allvar!Ni MÅSTE stoppa mig när jag tar onyttigheter på fikorna!!Lova??Klänningen ska beställas i februari o secret boxen fotas 1 mars Dududu(ingångsmarchen)ryser

• Godisråttan
    matteve skrev 2007-12-13 22:24:20 följande:
    Hjälp mig tjejer!!! www.brollopstorget.se/Forum-1-26/m2637787.htm...Vad tycker ni? Ni vet ju hur jag har tänkt mig inbjudningarna...0205: Jag flyttar till USA efter bröllopet!
    Jättefina!Kanon verkligen!De passar er!Stilrena och klassiska. Du kan ju variera bandet på dem med ett tjockare sidenband också. Jag har också det bandet du har på dem nu hemma. Köpt på Pandura va? Du kan ju också klippa så som jag visade dig på bandet. Det går fast de är så små Japp där slog du huvudet på spiken!
  • Godisråttan

GodisråttanDu e fin som du är jag håller med dom andra!!!
    [/citat]
    Tack men jag har faktiskt gått upp nästan 10 kg efter jag träffade min drömprins då han hela tiden övertygar mig jag är vakraste kvinnan i världen,fyyy så tröttsamnt att höra! hihi
    Måste allafall gå ner 6 kg till bröllopet!Det borde jag kunna. Jag ska strypa kvällsgodisätandet helt i januari. Börja med nyttiga teer på kvällarna jippihh

• Godisråttan
    0205 skrev 2007-12-15 16:06:27 följande:
    godisråttanSnart är det dags för att beställa drageérna, har du bestämt dig för vilketn färg?HA EN UNDERBAR HELG ALLA!
    vad kostade de inkl frakt och (tull?) och hur många var det?
  • Godisråttan

Nu har jag också haft möte med fotografen OBS!Kompispriser
    Secretboxbilerna(högupplösta bilder på cdromskiva) + makeup 500:-
    Bröllopsbilderna 100 bilder i album,En fotobok, 10 förstoringar, en dold hemsida med alla foton, allt på cd rom skiva + att hon är med hela bröllopet(hon är gäst så på kvällen blir det engångskameror) Hon kommer foto mig när jag blir fixad och innan vigseln med mina hundar och sedan i kyrkan och gästerna efteråt och sedan åker jag och mannen iväg med henne. 4000:-
    Kanon va?

• Godisråttan

Vi kanske hinner ses oxå innan mitten på januari, för det blir väl fler "fikor" eller vad säger ni tjejer? Svårt det här året för mig dock...Kram på er!
    [/citat]
    Ja klart vi gör!Kan väl ta en fika i januari någon gång. Jag måste börja göra våra inbjudningskort. De ska ju skickas 13 feb. Så kanske i gamla stan igen?

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2007-12-18 10:39:32 följande:

Godisråttan, vi har snott din idé och ska oxå skicka våra inbjudningar så de är framme den 14:e februari... Tyckte det var så himla gulligt, och så vill vi att de kommer ut i väldigt god tid innan alla bokar upp sina semestrar. Hope you don´t mind...
    Of course not
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008