Stockholmsbrudar 2008
Gärna tisdag för mig! slutar jobba vid 1400 så närsomhelst efter det.
Gärna tisdag för mig! slutar jobba vid 1400 så närsomhelst efter det.
Ja fy 17, det drar ju iväg när man ska ha många!
Ja men ska vi göra en officiell fikalista då?
Officiell fikalista. Ljunggrens 11/12 kl. 1500.
Liten liten kanin (som inte vet var Ljunggrens ligger, haha!)
matt(s)eve
Godisråttan
Haha, nu har jag läst ikapp från igår. Jag trodde Ljunggrens var caféförslaget, haha! Vilken koll man har på stan va?
Matteve: Jaaaaaaaaaaa det bara slår mig ibland oxå! Det är en så jäkla häftig känsla!
0205: Jupp, en till Heroes-såld här! Tyckte det lät skitfånigt när jag hörde talas om serien, men nu kan jag inte slita mig! Hoppas bara den inte spårar ur typ som Lost gjorde... :-O
Nähä, hur gör man sån gubbe då..? :-0 kanske...
Hahahaha, jag ger upp!
Ska förresten gå in med blivande mannen. Vi hade tänkt pappa först, men har ångrat oss. Håller med dig Lilla My, vi låter bli själva debatten...
Kolla, här sitter jag och pratar med mig själv!
Nähä, om man ska gå och kolla hur det går för Baileys-tryfflarna som ligger och stelnar i kylen. Mmmmm...
Hahahaha, Matteve det gick inget vidare att visa hur man gör! Hihihi!
Ja jag kan absolut ta med och visa, har gjort 3 olika! Lite slarviga, men man ser tänket.
Godisråttan, ja jag provade från nåt recept jag hittat, men jag har missat nåt väsentligt. De skulle ha en halvtimme på sig att stelna, men nu har det gått 2 timmar å det ligger en iskall trögflytande chokladsmet i formen i kylen nu... Men den är god! En sked å lite godissug så är den borta på nolltid!
Sista försöket...
Hurra!!!!
Hej tjejer!
Hoppas era helger varit bra! jag är hemma och lite bakis efter julbord med jobbet igår...
Alla är väl fortfarande på på fika på tisdag?!!
Officiell fikalista. Ljunggrens 11/12 kl.15.00 och sedan cafe kaffekoppen
Liten liten kanin
matt(s)eve
Godisråttan
Lilla My (tidigare Indiebrud)
Blendie
0205
Ja jag längtar! Har nog bestämt oss för hur inbjudningskorten ska se ut nu, men man kan ALLTID ändra sig på Ljunggrens! Om inte annat så ska jag jämföra priser.
Nu ska jag googla på detsamma så jag hittar dit imorrn!