Inlägg från: Liten liten kanin |Visa alla inlägg
  • Liten liten kanin

Stockholmsbrudar 2008

Jag lever oxå, haha!
    0205, jag letar oxå frisyr! Finns ju en miljard bilder på nätet, men inte hittat DEN än... Om någon sitter och håller på bilder på brudar med utsläppt hår, mittbena och diadem/tiara så fram med dem!!! Det är ditåt det lutar just nu.
    För övrigt är det inte så dyrt med en meter sidenband till prov-inbjudningskort, men när man har bestämt sig och helt plötsligt ska ha 60 meter... Ujujuj...

• Liten liten kanin

Njäe inte en meter per kort men ska ha på både inbjudningarna och festprogrammen. Fy 17, det drar iväg fort.
    Precis hemkommen från jobbet å nu är jag ledig ändå tills på torsdag! Vad skönt det känns! Hoppas ni inte stressar alltför mycket inför julen (Lilla My, det låter oroväckande! ). Jag har för en gångs skull varit ute i tid med de få klappar jag ska köpa. Börjar man bli vuxen månne?

• Liten liten kanin

Hej tjejer! Hoppas julen varit snäll mot er.
    Jag är på väg ner till Kreatima för att skära till inlagorna till inbjudningskorten. Såg att de har en sån där monster"sax" som man får låna! Snart ska de skickas!!! Spännande!

Kram på er!

• Liten liten kanin

Godisråttan - Vi har ju lixom snott din idé, så vi skickar dem den 13:e februari ju... Tja, snart å snart... Jo men det är snart! Herregud, inte ens 7 månader till bröllopet! Gaaaaahh... Måste nog gå å planera lite till! Hihi!

• Liten liten kanin

Nä men fy Lilla My vad tråkigt!!! Hoppas det går bra med bytet!
    Ja vad säger ni, fika nästa vecka var det? Gärna! Jag föreslår med ens måndag, onsdag eller fredag eftermiddag/kväll!

• Liten liten kanin

Hej Kakan Mascha och välkommen! Jag gifter mig den 26:e juli, i Uppsala eftersom vi båda kommer därifrån. Men fikar gör vi BT:are här i Sthlm!!!
    Vi kanske får skjuta på fikat till veckan efter nästa då. Då kommer jag ta med ett färdigt inbjudningskort å visa! Tror det blev ganska bra!
    Det är I ÅR det händer tjejer!!!

• Liten liten kanin

Åååå, tack för tipset!!! Ska genast kolla!

• Liten liten kanin

Matteve, vad jobbigt. Jag är ledsen.

Jag kan inte på tisdag. Just nu är jag hemma med 39 graders feber å om jag blir frisk ska jag vara på Arlanda hela långa dan på studiebesök på tisdag...
    Ons, tors eller fre funkar för mig.

• Liten liten kanin

Nä vad jobbigt! Var det inte den som var så dyr oxå? Skulle det embossas? I så fall går det kanska att "dutta" dit mer pulver eller putsa bort med en topz så att det blir bra. Ett jäkla pillergöra dock...
    Ok onsdag då? Vilka kan på onsdag?

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008