Stockholmsbrudar 2008
0205, vad synd!!! Vi hoppas på nästa gång!
0205, vad synd!!! Vi hoppas på nästa gång!
Ååå vad fint Godisråttan! Ja det är väl en bra ide? Hade ni nåt färgtema innan?
Jag har precis bokat cateringfirman och mitt hår och make-up! Guuuud vad kul det är att fixa med allt!
Ååååh, grattis på födelsedagen matteve!!!! Självaste Nobeldagen på min ära!
Jag har bokat en tjej som heter Emma Reimerth i Uppsala, hon är inte frisör utan gör håruppsättningar och make-up. En av mina vänner hade henne förra sommaren och var sjukt nöjd! Lyssnar tydligen noga på ens önskemål och anpassar sig därefter. Blir inte lätt med mig, vet inte hur jag vill ha håret ju, haha!
Vi skulle väl ses utanför Ljunggrens? Jag har kollat upp adressen å allt, Köpmangatan 3! Men vi kan ses vid tunnelbanan annars.
Å cateringen heter Cajsas kök. men det är ju i Uppsala det går av stapeln, remember? Ifall du tänkte på tips till er menar jag.
Mitziemoe! Hur gick det, kan du komma imorgon?
Tack för idag! Å vilken bra butik vi hittade! Här ska stämplas som aldrig förr!
Hahaha, jadå Godisråttan jag lovar att försöka hindra dig om du vill. Men å andra sidan tycker jag du är jättefin som du är. Gud vad spännande, du är först ut av oss (vad jag vet iaf)!
Åååååå, matteve de är jättevackra!!! Vad kul att se resultatet av det du beskrev. Superfint med den där stämpeln! Visst är det kul att pyssla?
Mina svindyra stämplar med initialerna fick inte det entusiastiska välkomnande som jag trott, m2b tycker fortfarande det blir finare med hjärtan... Jaja, stämplarna har vi ju alltid kvar.
Snart ska jag iväg till jobbet. Ha en bra dag allihop!
Godisråttan, vad kul det är ju ett SUPERbra pris!!! Blir säkert jättelyckat!
0205, jag funderar oxå på att vara med och beställa. Var ju väldigt bra priser! Jättesöta rosa hjärtan till vårat rosa och bruna bröllop!
Vi kanske hinner ses oxå innan mitten på januari, för det blir väl fler "fikor" eller vad säger ni tjejer? Svårt det här året för mig dock...
Kram på er!
Godisråttan, vi har snott din idé och ska oxå skicka våra inbjudningar så de är framme den 14:e februari... Tyckte det var så himla gulligt, och så vill vi att de kommer ut i väldigt god tid innan alla bokar upp sina semestrar. Hope you don´t mind...