• Thailand 08

Ledsen

Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....

• Svar på tråden Ledsen
  • MissLovely

Neeeeej men grråååååt inte, snälla rarra du!!

Du håller ingen uppe, utan vi känner med dig vännen, men som dom kloka tjerja innan har sagt så får ni försöka lösa det här på ett lungt sätt imorgon.

Alla bråkar och säger dumma saker, det lovar jag dig. Jag och min m2b bråkade för några dagar sen och sa massor med dumma saker utan att tänka oss för och vi bråkade om bröllopet.

Men vännen alla förhållanden har sina upp och ner gångar, och det är av dom kärlek växer och blir ännu starkare.

Så tro inte att det här händer bara er..

• MissLovely

Thailand 08 skrev 2007-11-10 01:15:19 följande:

men nu har jag funderat lite...om man skulle gå till gymmet nästa vecka o hitta en mellan 35-45 med läckra muskler??min gubbe slutade ju träna när vi blev ihop.och då började jag.3 dar i veckan...och det har gett resultat :)
    sååå jaaa.. Skojja lite o skratta istället

Var bor du? Träffa kompisar så kanske lite löser sig. Det finns många brudar här på BT som söker nya vänner. Lägg ut en tråd och skriv var du bor och att du gärna vill lära känna nytt folk.

Vad är det med företagen, jag har inte förstått riktigt här..
  • Thailand 08

Misslovely. ni är ju sams nu och jag tror INTE att han bad dej dra från lägenheten snarast möjligt?
    Jag har tagit av mej förlovnings ringen! Mendet vet inte han om..

• Thailand 08

Miss lovely igen! Kan ju inte skriva vart jag bor eftersom allt skulle va så hemligt...men västra götaland

• MissLovely

Lyssna på mej nu. Varför har du tagit av dig ringen? Är det för att du är arg eller för att du inte vill gifta dig med honom längre? Om det är av ren ilska så vet du att du älskar honom och att ni fortfarande är förlovade..

Tror du att han älskar dig? Eller har han slutat älska dig på bara några timmar? För det tror jag inte.

Vi är sams nu ja, och vi bråkade om bröllopet och ställde in det där och sa dumma saker som "hör vi verkligen ihop, det är kanske bättre att vi gör slut m.m. Men sånna saker säger man ibland av ilska.

• MissLovely

Oj då. Men kan du inte börja någon kurs eller något du tycker om, var du kan träffa nya vänner?

För nu verkar allt hänga på honom och barnen, men man behöver verkligen någon vän där som man kan prata med och gå ut ibland.

• Thailand 08

Miss l :igen sa ni verkligen så??Skulle ni ställa in?min karl sa ju inte så direkt-utan bara vad gör vi med allt i thailand?
    det var nog jag som sa att förhållandet är skit o alla problem med ungarna går att fixa om jag o dottern flyttar härifrån.Han sover o snarkar med ringen på...

• MissLovely

Ja vi sa verkligen så. Lovar dig. Så det är bättre att ni pratar ut i lugn o ro när ni är lite mer lugna båda två din m2b lite mer nykter.

Tycker du att förhållandet är skit??

• Thailand 08

Jag är ju sjuk,så jag kan inte gå kurser
    och det fick jag oxå höra ikväll-att jag e sjuk i huvet!
    så jävla kul 3,5 mån innan bröllopet
    Jag är inte sinessjuk-har bara panik ångest i affärer mm efter misshandeln av mitt ex

• MissLovely

Han menade nog inte det gumman. Men jag tycker att du ska fråga honom varför han sa så imon okey??

Kan du komma på nått annat istället för kurser? Har han ingen kompis, vars tjej/fru du kan bli närmre kompis med?

Svar på tråden Ledsen