Ledsen
Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....
Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....
karlar är trots allt från mars och kvinnor från venus...och kommunikationsproblemen däremellan kommer alltid finnas...
MEN som sagt....sätt er ner när han e nykter och du e lugn och ungarna borta och prata....och prata....för det låter som det behövs.
Men för guds skull sälj inget än innan du kollat om det bara var någon fyllenoja =)
om du vill prata med någon mera privat kan du skriva ett mail här på bt till mig med din msn så kan ajg adda dig jag har Lyssna hela natten om de skulle behövas...
har haft de tufft själv med olika saker i livet även om jag är ung så är ajg en rba lyssnare
Thailand 08 skrev 2007-11-10 00:34:03 följande:
Vi ÄR själva..barn ledig helg *jippii vad skit kul det va!!'
hade ju planerat att mannekänga i mina ny underkläder....
Tur han sover annars tror han väl att jag chattar med snygga killa *S*
Neeeej men hallooooo!!!
Ta ett djupr andetag nu och andas ett tag. Det här kommer att ordna sig. Ni måste bara kämpa båda två och ge inte upp om ni älskar varandra.
Har barnen alltid tyckt "dåligt" om varandra?
Det kanske är nått som bara dykt upp och som kan lösas.
Hoppas allt löser sig vännen..
Misshandel ska man under inga som helst villkor acceptera!
DU ÄR definitivt värd en massa!!!
Tom karlsloken som ligger därinne och fyllesnarkar tycker att du är kvinnan i hans liv...även om han just nu kanske är förbannad...men det går över gumman!
Det står jag för....men att man ryker ihop så stickorna yr ibland e helt normalt...speciellt om ni är envisa bägge två.
Men som sagt....ge inte upp!
Tigerlinn..har inte haft på mitt msn på flera månader menhörs på måndag om det skulle behövas. då är jag själv om jag nu bor kvar??
men känner jag den karln rätt o han ser min häck imorn bitti så är nog allt fri o fröjd ;)
får ta nåt nytt på mej av varoran jag fick i veckan,hjälper inte det så är det totalt kört!
Känns lite bättre nu när jag fått tjöta lite med der tjejer
Har faktiskt fått tillbaka humorn o slutat lipa:)
Hahahaha...faktum är att jag har pluggat en del psykologi...;)
Men om jag får säga det...så tycker jag det för det mesta handlar om sunt förnuft...
Men skit i det nu ;)
Jag kan nästan lova tt jag ska äta upp min tiara om han imorgon inte har ändrat uppfattning när han nyktrar till...
Ta det bara lugnt och börja inte bråka på en gång...utan fråga bara lugnt om ni inte kan sätta er ner och bara prata lite.
Viktigt är också att ni båda LYSSNAR vad den andra säger och verkligen försöker ta det lugnt.
Ibland behöver man prata med någon från samma planet =)