• Thailand 08

Ledsen

Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....

• Svar på tråden Ledsen
  • johansdotter

Joooo...men vänta med att skicka allt tills efter ni pratat igenom det.
    Tro mig...annars kommer du ångra dig.
    Jag och min m2b har bråkat och rusat åt varsit håll många ggr....men ibland behöver man det för att komma vidare och lösa problem som annars kanske bara byggs upp...

Min karlslok var också supersvartsjuk från början...men tack vara MÅNGA samtal och många tårar har vi kommit över det och har nu lärt oss att VÅGA lite på att vi sköter oss. =)

• Thailand 08

Stoppde auktionerna på tradera iaf. tillsvidare-behöver ett ärligt svar om vi ska ställa in alltihopa eller inte...det finns dom som har allvarligare problem i sina förhållande än vi.
    Mycket är nog missförstånd pga kommunikations problem!
    jag kanske har svårt att visa känslor,men all min planering sen 4 månader tillbaka är väl bevis nog för min kärlek?
    Men han vet ju bara om klänningen och champagne glasen jag köpt....
    Vill bara ha en bamse kram av min nallebjörn! då kanske jag slutar lipa så småningom.
    Ögonen är svullna som tennisbollar-skämdes imorse när jag var ute o rastade voffsingen.

• MissLovely

Hejvännen.

Har läst lite vad ni har skrivit idag.
    Vänta med att avboka allt, ni är ju helt klart upprörda. Har han vaknat?

Vad har ni sagt?

Vad det gäller svartsjuka, så tycker jag att du ska visa honom det du har planerat och be honom sitta med dig en stund vid BT så att han ser varför vi fastnar här

• MissLovely

Thailand 08 skrev 2007-11-10 12:19:03 följande:

Stoppde auktionerna på tradera iaf. tillsvidare-behöver ett ärligt svar om vi ska ställa in alltihopa eller inte...det finns dom som har allvarligare problem i sina förhållande än vi.Mycket är nog missförstånd pga kommunikations problem!jag kanske har svårt att visa känslor,men all min planering sen 4 månader tillbaka är väl bevis nog för min kärlek?Men han vet ju bara om klänningen och champagne glasen jag köpt....Vill bara ha en bamse kram av min nallebjörn! då kanske jag slutar lipa så småningom.Ögonen är svullna som tennisbollar-skämdes imorse när jag var ute o rastade voffsingen.
    Det är så sant det du säger. Bäst att visa honom, han kommer nog förstå dig bättre då och inse vad mycket DU har gjort, och allt det av kärlek.
  • Thailand 08

johansdotter: Jag har aldig i hela mitt liv skött mej så bra som i detta förhållandet!
    visst får man komplimanger på krogen ,men det stärker ju bara mitt dåliga självförtroende.Skulle aldrig i livet klanta till det.Jag vet vad jag har o det vill jag behålla och pga det så kan jag bli jävligt svartsjuk o ilsken om nån brutta stöter på min karl.men det är nog mest för att jag inte vågar lita på nå´n.Men då är det ju självförtroendet igen...alla andra är snyggare o trevligare och jag är lika mycket värd som en pöl kattpiss...

• johansdotter

Men säg då att du älskar honom! =)
    Bästa sättet som finns!
    Våga släppa taget lite...och lita på att han faktiskt står kvar...

nu måste jag ge mig iväg ett tag...men kollar in sen och hoppas då du pratat igenom det hela med honom. ;)

Kram på dig gumman!

• Thailand 08

god morgon /förmiddag missLovely
    Har kokat nytt kaffe o ska hoppa in i duchen.ska bara skriva ut sista sidorna oxå...
    hör senare.
    Jätte kram till er alla som tröstat och orkat "lyssna" på mitt tjöt. Ha en bra dag med era gubbar eller m2b

• MissLovely

Thailand 08 skrev 2007-11-10 12:28:18 följande:

god morgon /förmiddag missLovelyHar kokat nytt kaffe o ska hoppa in i duchen.ska bara skriva ut sista sidorna oxå...hör senare.Jätte kram till er alla som tröstat och orkat "lyssna" på mitt tjöt. Ha en bra dag med era gubbar eller m2b
    Jo gör du så nu, så hörs vi senare. Hoppas ni pratar ut. Ta hand om dig så länge. Kramar på dej..
  • TigerLinn

jag har äntiligen kommit mig ur sängen slängt i en tvättaksin men nu e jag här..

så vad har hänt? har ni pratat? va säger han å vad säger du? kram finns här..

• Thailand 08

Hej tigerlinn. Vi har pratat o jag har lipat,han har läst allt jag skrev ut från mina skriverier...
    sa att fast vi rök ihop så ändrar det inte hans känslor för mej och han förstår att jag planerat allt i minsta detalj.
    Har visat bilder från restaurangen jag bokat mm.
    Han vill att jag hellre exploderar och blir förbannad istället för att knipa käft och hålla allt inom mej.Tycker att det är jättebra att jag har alla er på BT och snacka med....

• TigerLinn

Thailand 08 skrev 2007-11-10 14:46:07 följande:

Hej tigerlinn. Vi har pratat o jag har lipat,han har läst allt jag skrev ut från mina skriverier...sa att fast vi rök ihop så ändrar det inte hans känslor för mej och han förstår att jag planerat allt i minsta detalj.Har visat bilder från restaurangen jag bokat mm.Han vill att jag hellre exploderar och blir förbannad istället för att knipa käft och hålla allt inom mej.Tycker att det är jättebra att jag har alla er på BT och snacka med....
    ok ska bara kolla att jag fattar saker rätt han vill alltså att du ska säga vad du tycker och tänke tex om hans barn och deras uppförande m.m? iframtiden?

härligt att allt löste sig.. där ser du. :) är så glad för din skull.. :)
  • Thailand 08

Tgerlinn: du har fattat alldeles rätt...men sen har jag kanske formulerat mej fel eller nåt...han är INTE svartsjuk utan stolt över att jag får komplimanger av andra...det är ju jag som blir svart i ögonen om nån tjej stöter på honom!!
    men hur som helst...behöver inte avboka nåt! tur det inte gick käpprätt åt h-vete o med 100 inbjudna gäster!! Ojojoj...
    Nu gäller det ju bara oss 2

• TigerLinn

Thailand 08 skrev 2007-11-10 16:54:55 följande:

Tgerlinn: du har fattat alldeles rätt...men sen har jag kanske formulerat mej fel eller nåt...han är INTE svartsjuk utan stolt över att jag får komplimanger av andra...det är ju jag som blir svart i ögonen om nån tjej stöter på honom!!men hur som helst...behöver inte avboka nåt! tur det inte gick käpprätt åt h-vete o med 100 inbjudna gäster!! Ojojoj...Nu gäller det ju bara oss 2
    skönt det.. :) ahar ni skcikat inbjudningarna?
  • Thailand 08

Nej..det blir ju inga gäster,bara vi 2 i thailand + en svensk fotograf

• TigerLinn

ok men vad ska ni med gästerna till??

• Thailand 08

Men hallååå...du missuppfattade nog.Jag skrev bara att det var tur att det INTE var en massa inbjudna,nu när det krånglade till sej...Hade ju inte känts bra att behöva ringa runt och inställa allt då...
    Men nu blir det av ändå..och bara vi två ensamma + alla ni på BT :)

• johansdotter

Vad roligt att höra!
    Jag visste att det inte bara kunde bli kört bara sådär. =)

Superbra att ni nu faktiskt verkar ha pratat ut ordentligt =)

Kram på dig!

• MissLovely

Ooo vad glad jag blir nu!! Vad sköööönt.

Kärleken tar inte slut bara för ett bråk.

Kraaamar!

Svar på tråden Ledsen