• gossis

Bröstförstoring 11

Hejsan! Ny här! Fick inbjudan av Pickolina och snuttungen!

Kul att möta fler som har samma tankar och funderingar och även de som redan utfört sina operationer!

Någon som har erfarenhet av Plastikakademin i Linköping, dr Gunnar Kratz?

Vad har ni betalat för era operationer? Någon som har haft olika stora bröst och opererat så de blivit mer lika?

• gossis

tack så mycket! Ok...så han är inte så bra? läste på deras hemsida om honom och då verkade det som att han var otroligt duktig inom det här med plastik? Jag har letat efter trådar där folk berättar om sina erfarenheter hos PA, men inte hittat några bra direkt...Kanske du kan länka till någon tråd eller forum?

Sirili skrev 2007-11-15 01:50:57 följande:
    Varmt välkommen hit! Enligt min personliga uppfattning av vad folk skrivit i forum om Gunnar - som op sej hos honom - så skulle han inte va en kirurg jag skulle op mej hos.Han är lite billigare i priser än vissa andra - men enligt min uppfattning så får man faktiskt också det man betalar för... Han är inte så noga med att informera om hur man ska undvika kapselbildning och annan info som är viktig före och efter op. Många som op sej hos honom är väldigt dåligt underrättade om hur de ska minska riskerna för inre blödningar efter op etc.**Kram**
  • gossis

Vart op du dig?

gabbe skrev 2007-11-15 10:00:56 följande:
    Hej. Jag hade olika stora bröst och la in 325 i ena och 350 i andra. 40000:- betalade jag för min operation.Sirili: Hur undviker man kapselbildning då?
    Någon som vet nåt om lidingökliniken eller plastikakademin i linköping?
  • gossis

ok! Jag tror nog det blir runt 350... hallongelé, runda bakom muskeln. Svårt att veta då alla har så olika kroppar! Jag är 172 cm lång så det behövs ju lite för att "synas", väger ca 65 nu men ska ner till 60-62 igen som jag vägde innan graviditeten!

gabbe skrev 2007-11-15 11:14:36 följande:
    Jag opererade mig på Carlanderska i gbg för en månad sen.Vad funderar du på för stl.?
  • gossis

Vad roligt att du är nöjd med operationen! Oj, har du D kupa nu av 310cc?! Då kanske jag ska tänka om...Har 80 A eller liten B i vanliga fall och hade tänkt mig en stor C kupa efter op...Är ganska bredaxlad och har bred bröstkorg, ser lite ut som en simmare på överkroppen! Du verkar ju vara väldigt smal, är du "späd" i kroppen oxå? Känns det som att din storlek passar din kropp?
    Många frågor, hopppas du vill svara! *nyfiken*
    gossisJag har lagt in 310cc i varje bröst, anatomiska geléhallon. Jag hade innan en ynklig ursugen 70 AAAAAA-kupa, har nu efter snart 7 månader en 70 D-kupa. Jag är 170 cm lång, väger ca 52 kg. Men men, det är så svårt att säga vad 350cc blir för resultat på dig, allt beror på dina egna förutsättningar. Det bästa är att gå på några konsultationer och prova dig fram vilken storlek som ser bra ut och känns bra för dig.Lycka till och kram
    [/citat]

• gossis

oj, det inlägget var till dig snuttungen, vet inte vad som hände med citatet...

• gossis

snuttungen

Tack snälla du för dina svar! Känns jätteskönt att få lite info av "vanligt" folk och inte av läkarna som naturligtvis säger att allt de erbjuder är det bästa!

Jag funderar oxå på VK, är nog mest priset jag hakar upp mig på...att det kan skilja 10 tusentals kr mellan olika kliniker fast det ingår samma saker! Ringde VK igår ang prisuppgifter och det skulle kosta 47000 plus 3000 ifall man ville ha kapselbildnings försäkring i 5 år. På lidingökliniken kostar det 40000 kr...

Vad betalade du?

• gossis

på plastikakademin i linköping kostar det 36000...

• gossis

Lycka till shakynose!!! Vad ska du ha för inlägg, var ska du op.?

shakynose skrev 2007-11-15 21:11:23 följande:
    Hej hej! Jag ska göra lyft+förstoring på tisdag iiiiiiih! Det ska bli jätteroligt. Ska göra på Citadellkliniken i Landskrona. Någon som vet någon mer som gjort där? (Har själv blivit rekommenderad dit av vänner)
  • gossis

såg ju nu att du redan skrivit var... Men hur mycket ska du lägga in, modell?

Svar på tråden Bröstförstoring 11