Bröstförstoring 11
gossis skrev 2007-11-26 09:51:37 följande:
Godmorgon! Ja det känns superspännande! Och som sagt lagom med tid innan bröllopet! Vill ju helst inte känna mig som en invalid då! Jag ska på konsultation efter alla julhelger kom vi överens om, jag ammar ju fortfarande lite på nätterna men känner att mjölken börjar ta slut nu, så vi tar en konsultation runt februari när brösten fått sin normala "slappa" form! Enligt dem kan man göra en bröstop 3-6 månader efter avslutad amning beroende på hur stor skillnad man haft på brösten. Och med tanke på att jag knappt ökat en halv kupa nu när jag ammat så var det inga problem att göra en op ca 4 månader efter avslutad amning! Längtar till efter trettonhelgen, då ska jag ringa och boka tid för konsultation! Jag funderar på att kanske ta lite mer än jag tänkt från början... Vill inte att det ska bli för litet ju...och jag är ju rätt lång och bredaxlad... Kanske blir runt 375-400 istället!..Vad har du för bh-storlek nu, längd, vikt?... Då kan jag kanske lättare råda dej ang. implantatstorlek om jag vet sånt.
**Kram**