• Lilla damen

Hejdå BT

Nu står jag inte ut en sekund till. Denna antiintellektualism, tråkiga och taskiga humor och trista inställning går mig på nerverna. Det är otrevligt och idiotiskt.

Hej och tack, nu lämnar jag den här fördummande kacklande hönsgården.

• Svar på tråden Hejdå BT
  • RufsMaja

skönt att slippa en sådan negativ person som du tycker jag!

• Liinda_e

adjö lilla damen, hoppas du hittar ett forum att disskutera i på dina vilkor

• MissLovely

Hönan säger hejdååååå.

• Samarin

Adjö, Fiskespö!

Tack o hej, leverpastej!

De´ va najs, fågelbajs!

• novemberhelene

Vet du, jag ägnar hela dagarna åt att uttrycka mig, vara vad du förmodligen skulle kalla intellektuell, vara smidig och diplomatisk, använda mig av huvudet och se till att alltid vara så korrekt och välformulerad som möjligt.
    För mig är det ren avkoppling och terapi att få komma in på BT och bara vara en tramsig blivande brud. Passar inte det, så slipper du delta i de trådarna, men sluta för allt i världen upp med att vara så dömande!
    Låt folk vara som de är, acceptera att alla är och tycker olika och låt oss som vill och behöver det ha "tråkig och taskig humor".

• Besservvisser

Folk som alltid måste 'annonsera' att de lämnar en sida gör sällan det. De vill bara ha bekräftelse.

Don't let the door hit you on the ass on your way out, missy.

• Miss Blue

Ähh så negativ kan man väl ändå inte vara - detta är väl ingen bokklubb eller nåt....suck varför kan inte folk slappna av lite!

• johansdotter

Miss Blue skrev 2007-11-15 20:15:29 följande:

Ähh så negativ kan man väl ändå inte vara - detta är väl ingen bokklubb eller nåt....suck varför kan inte folk slappna av lite!
    Jaaaa...slappna av katten...det svänger juh!
Svar på tråden Hejdå BT