• Lilla damen

Hejdå BT

Nu står jag inte ut en sekund till. Denna antiintellektualism, tråkiga och taskiga humor och trista inställning går mig på nerverna. Det är otrevligt och idiotiskt.

Hej och tack, nu lämnar jag den här fördummande kacklande hönsgården.

• Svar på tråden Hejdå BT
  • lillaj

Men hallå, vad är nu detta? Jag brukar inte vara den som stör mig men nu vet jag inte vad jag ska säga snart. Hur orkar man ens skriva en kommentar till detta inlägg EGENTLIGEN

Tjejer, vi har väl ändå viktigare saker för oss än att lägga vår energi på något så här patetiskt..

• Samarin

Ja det har vi!! Håller med lillaj! Nu ska jag spana in andra kuligheter här på BT! Vi syns!

• Fenya

jag tycker synd om henne tjejer,kan inte vara lätt och inte ha humor eller bara vara glad

men men,inte alla kan vara så glada som viiiii,eller hur??

• Lina_K

OMG *garvar för mig själv*

Hur mkt ska vi sätta på att hon sitter och läser den här tråden nu...

• Liinda_e
    lillaj skrev 2007-11-15 20:17:19 följande:
    Men hallå, vad är nu detta? Jag brukar inte vara den som stör mig men nu vet jag inte vad jag ska säga snart. Hur orkar man ens skriva en kommentar till detta inlägg EGENTLIGENTjejer, vi har väl ändå viktigare saker för oss än att lägga vår energi på något så här patetiskt..
    jaaaa hur orkar man hehehe
  • charmed

oooooook,kände dig inte men jag kan se att du inte var populär här inne
    hahaha,ja då måste man vara grå för så roligt som man har med dessa människor ja det är SJUKT ovanligt så jag skunger väl med i kören

åååh nej sorry blev fel hehehehehehe
    så..

äääh,jag ger upp *suck'

heeej dåååå!!!!! *vinkar*

• MissLovely

Lillsessan kul att du tittar förbi..

Svar på tråden Hejdå BT