Hejdå BT
Nu står jag inte ut en sekund till. Denna antiintellektualism, tråkiga och taskiga humor och trista inställning går mig på nerverna. Det är otrevligt och idiotiskt.
Hej och tack, nu lämnar jag den här fördummande kacklande hönsgården.
Nu står jag inte ut en sekund till. Denna antiintellektualism, tråkiga och taskiga humor och trista inställning går mig på nerverna. Det är otrevligt och idiotiskt.
Hej och tack, nu lämnar jag den här fördummande kacklande hönsgården.
va söt apa
Hehehe, vilken rolig tråd...
Tja, och kan man inte ta mothugg i de trådar som faktiskt diskuterar intressanta saker så.....
Du kan ju inte klaga på att vi är dumma och korkade, men så fort du får ett vettigt och välformulerat svar på en fråga så kallar du det påhopp och lämnar forumet. Lika bra då kanske?
Lycka till med ditt bröllop i alla fall.
Nejmen seriöst, nu uttryckte sig ju TS i tacky-tråden rätt klumpigt, men varför går det inte att diskutera ett seriöst ämne seriöst, utan att folk ska känna sig påhoppade till höger och vänster?
Ojoj...här händer det saker...
Oj, har jag jagat iväg dig?
Girl in love: jag tycker ditt ämne i Tacky-tråden är jätteintressant, men jag förstår också att en del tog illa upp. Och klass är ju alltid ett känsligt ämne.
ojoj, har inte varit inne på BT sen lunch igår, vad har hänt? Måste läsa igenom allt nu.
Har läst två sidor och har redan tröttnat. Men det finns massa annat roligt att läsa om ser jag, tjingtjong.
Va har ja missat ngn som har lusta att ata de kortfattat!!
E MAN DUM OM MAN SVARA PÅ FRÅGER ELLER VAD??
Har ingen aning om vem TS är, tror jag.
Vad har hon gjort för att förtjäna dessa glädjerop när hon deklarerar att hon inte vill vara kvar?
du ja vet inte heller!! men hoppas de löser sig!!
ja tror dock inte att de flästa tog illa upp av frågan i den tråfen utan tyckte nog det var mäst så att det är väll självklart att vi är kära vad skulle vi annars göra här liksom... det är ju ett bröllopsforum så d e ju klart vi diskuterar om våra bröllop....
tjohopp
Det var nog snarare de som inte höll med Girl in Love som "jagade bort" TS. T ex jag. Jag opponerade mig mot TS sätt att utlåta sig nedlåtande mot andras val av bröllopsstil och sånt tåldes tydligen inte...
Självklart ska man kunna framföra sina olika argument och stå för dem men det betyder ju inte att man måste vara nedlåtande och förevisande mot de som tycker annorlunda. Och det tyckte i a f jag att TS var i Tacky-tråden.