Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
www.weddingtv.com från amelia
sitter och kollar nu
www.weddingtv.com från amelia
sitter och kollar nu
man måste bli medlem och då får man kolla på repris på ett av deras program med 10 avsnitt. det var inte så toppen som jag trodde. men jag har inte kollat in sidan helt ännu.
Ida Halmstad skrev 2008-02-04 16:48:26 följande:
ja då satt man på jobbet igen
lika mycket action som igår
usch idag är set semledagen. detta innerbär för mig att om ca 20 min kommer jag att titta på ca 120 semlor. tur för mig att semlor inte är min favorit. hade varit värre om det varit chokladbollar
nepp inte på kondis men där emot sitter jag i receptionen till ett företag och dom har beställt semlor till sina anställda. hade inte heller klarat att jobba på bageri eller ett fik
kolla denna sida.
www.projectwedding.com/photo/browse&tag=reception&thumbs_page=2
det verkar som om dom klätt in en planka med tyg för att göra en lite platå. jag gillar den ideén
bara dom vanliga ställena. hemtex, åhlens, ikea
fithforfigt min tärna vet vem du är
Ni har visst jobbat ihop och du har om jag kommer ihåg rätt även gått i samma klass som hennes sambo. Ulrika Malmberg (ulle m) och MAttias Tydell
världen är bra allt liten
shit nu har jag suttit i en timma och kollat på denna sida. vilka bröllop dom har i usa. som en medelsvensk skulle man ju aldrig kunna få ett sådant bröllop. måste nog sluta titta blir beroende.....ska bara kolla lite till
ulvatorp kolla in denna tårta. så snygg men enkel
www.projectwedding.com/photo/browse&tag=cake+brown&thumbs_page=2