Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

å såna gömmor är ju spännande att titta i

kolla i mitt galleri. la in några bilder på broscher som jag har

fitforfight skrev 2008-02-12 10:24:40 följande:
    Åhh vad snällt! ska kolla i mina egna gömmor först,efter 7 år på myrorna så borde jag väl ha köpt någon Jag vet att jag har en röd bling,bling fjäril ,men det passar ju inte riktigt
  • september2008

jag kan försöka komma ihåg att ta med den nästa gång vi ses. då kan du få se den live.
    lycka till med spets letandet

fitforfight skrev 2008-02-12 10:46:08 följande:
    den runda med lite rosa va ju jättefin!!! jag har hittat 3 st än så länge här hemma ,men ingen av dom passar. Helst vill jag ha en oval ,men din funkar absolut!Idag ska jag gå till Ankis tyger för det är enda affären jag inte har varit på i jakt på spets Pidi : jag hade en brousch i guld med en stor vinröd sten om det kan va något att hålla ihop din lilla fluffiga cape med?Sen har jag ett halsband i samma stil som dina örobhängen fast i silver.
  • september2008

vilket hotell ska ni ha bröllopsnatten???

sitter och mailar dom hotell i halmstad som ser intresanta ut

• september2008

jag kan hålla med på ett sett att det kanske blir konstigt med nå mycket rosa och sedan en röd tårta. men samtidigt tycker jag nog att en riktigt härlig jordgubbstårta passar bättre.

fitforfight skrev 2008-02-12 22:35:24 följande:
    det kommer tillbaka! vi får väl träffas snart igen så vi kan hjälpa dig brainstorma på plats Mina inbjudningar postas imorgon och jag har två kvar att göra!Jag kan inte bestämma mig för om jag bara ska ha jordgubbstårtor eller om jag ska göra en fin,den rosa och vita imitt galleri på FLwww.familjeliv.se/hem/fitforfight/galleri.phpSaken e den att det e ju inte så snyggt med rosa och sen rött....
  • september2008

jag tycker nr 1 eller nr 2. om du tar nr 1 så tycker jag att den ska vara halfull med vatten och rosen ska flyta. eller kanske ännu läckrare att sätta en diskret tyngd i skälken och fyller vasen med vatten så att den är helt under vatten. det får ju så klart inte vara så lång skälk.
    tycker jag i alla fall

• september2008

skitsnyggt. båda är ju snygga. jag skulle ha beslutsångest

fitforfight skrev 2008-02-13 13:14:53 följande:
    Nu får ni kolla mitt galleri igen Funderar på att ha servettringen som placeringskort istället för hjärtat som skule sitta på vinglasen. Dom ska va i genomskinlig plexi.Vad tycker ni?
  • september2008

det blir ju jättebra

Ulvatorp skrev 2008-02-13 20:43:50 följande:
    Så flickor då var min lilla paus över...jag har lugnat mig och tagit förnuftet till fånga (tror jag åtminstone).Efter att mina tärnor varit här idag och bankat lite vett i skallen på mig så blir det nu det rosa bling pappret som kort och tapeten som remsa. Monogrammet skriver jag ut på samma blingpapper och skär ut en liten brunmetallic papp som jag sätter bakom. Det får bära eller brisa...orkar inte bry mig mer... Nu har vi också helt ändrat tärnornas klänningar...det blir dom svarta i mitt galleri fast två i rosa och en i nougat. Den ena rosa och den nougata kommer att ha spaghetti straps och den andra rosa halterneck. Dom rosa klänningarna kommer att ha nougat tyll under och vice versa. Rosetten i midjan kommer även att vara i motsatt färg.
  • september2008

jag vill oxå till ikea. inte för att jag behöver något men det är ju kul att åka dit

• september2008

det lät ju som ett bra pris

fitforfight skrev 2008-02-14 09:36:03 följande:
    september2008: Jag har köpt penslar nu på ebay 18 st för 160 kr ikl frakt. Ska kolla kvaliteten så ska jag köpa till mig oxå
  • september2008

är på med gekås oxå. måste bara få lönen först ganska tomt konto just nu.

fitforfight skrev 2008-02-14 09:34:47 följande:
    och så måste vi till gekås! jag känner att jag börjar på ont om tid jag måste snart betälla min strumpebandhållare och stay ups och sen något till natten problemet e att allt är inte på samma ställe och jag vill inte betala 3 fraktkostnader
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd