Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

så skoj. men det är väl typiskt halmstad. alla känner alla på något sett

fitforfight skrev 2008-02-05 15:20:02 följande:
    Japp! Ulle känner jag till Vi jobbade på Mc Donalds ihop och jag och Matte gick i samma klass som 1-9. Ulle är kusin med en av våra vänner tror jag (Marcus) och jobbar ihop med en annan av våra vänner (kristin) hon är lite spindeln i nätet
  • september2008

den har jag sett. jättefin men för mycket spets för min del. sedan hade ryggen inte fungerat för min del.

har nog nästan till hundra bestämmt mig för klänningen jag hittade i malmö.

fitforfight skrev 2008-02-05 15:27:01 följande:
    september 2008: jag hittade den där klänningen jag menade till dig i en tjejs galleri. Kolla in den. På sidan 2www.brollopstorget.se/hem/miinimonster/galler...
  • september2008

har räknat lite på vad vi ska ge lotta i bensin pengar.
    kom fram till att vi som åker från halmstad 100 kr och pidis 80 kr. Låter det ok??

• september2008

ditt galleri går inte att se. du måste ändra inställningarna

• september2008

nu funkade det. buketten var jättefin. tårtan vat inte riktigt min smak

• september2008

tack. jag gillar inte heller oärlighet. vill man inte veta så ska man inte fråga tycker jag.
    tårtan var inte heller ful bara inte min samk. hittar jag någon snygg så ska jag säga till

själv är jag nöjd med mitt tårt val. fast den ska vara vit i stället för brun.

helenaoandreas skrev 2008-02-06 22:21:36 följande:
    ok det var ju bra att det gick. men som tur var är ju smaken olika. men är glad att du är ärlig , hatar tjejer som bara säger att ja den var ju fin utan att mena det. har letat efter en vit tårta och denna är den enda jag har fastnat för, lite enkel men ändå inte.
  • september2008

Är det den tiaran som du har på bild???? Jätte fin.
    Läcker klänning. Ska du ha den på kvällen eller?

Jag skulle kunna tänka mig en sväng på stan om tid finns. Gade gärna velat titta i den smyckesbutik som ida halmstad köpt sina snygga öronhängen. Men det är absolut inget måste för mig. Jag hänger med på allt

fitforfight skrev 2008-02-07 20:01:01 följande:
    Hallå !Jag är numera ägare av väldens vackraste Tiara!! Ser ut som en prinsessa!Sen har jag fått hem mina "diamanter" till buketten , pärlor och corsagenålar ifrån wedshop. Supersnygga!!Sen hade jag beställt en tamburin och marackas till Linus påwww.blaelefant.se/ och dom va så himlans fina!Nu väntar jag på mina organsapåsar och min corsett Någon mer än jag som vill till Safari och titta på löshår i Gbg om det blir tid över på Lördag ?
  • september2008

Inte kul när dom inte har i ens storlek. Var själv och kollade och det är dåligt utbud på större storlekar. Den blåa klänningen var jättefin. Jag tror att det skulle passa dig jättefint.
    Om du är orolig för att tärnornas klänningar ska bli finare så låt dom ha kläningar med mattare tyg och kanske kort modell. Men det är bara mitt förslag. Det viktiga är att du känner dig nöjd och att fokus är på dig.

Pidis skrev 2008-02-08 08:08:28 följande:
    Hej hallåäntligen kom man in.Kom inte in på hela dagen igår.Ulvatorp: Hittade lite på halva rea priset Men inte så mycket. En kavaj Och lite tröjor till AndréDagen var skön. Gott att bara vara liksom.Igår var jag och provade klänningar. Hon hade inte en enda i min storlek. Inte så kulAlla tyckte att jag skulle ha en enkel klänningLägger in bilderna på min sida.Tän er den blåa i ivory istället.Till den en krona & slöja.Är osäker på brud tärnornas klänningar. Känns som om dem blir "finare" än min på nått sätt.Man ska inte ha med familjen som smakråd. Blir så velig.Men ska nog beställa den klänningen jag hittat på Milly Och blir det skit så beställer jag denna.Har bara tänkt på detta hela natten.Ska bli skönt att träffa er imorgon så man kan prata av sig. *ler* Ha enh bäst dag så ses vi imorgon.Passade på att skriva så mycket jag kunde nu Om uti fall att man inte kommer in mer idag.Kramiz
  • september2008

sicken tur att vi ska på mässa i morgon så vi kan spana in en massa

plus du vet ju att erika ska ju gifta sig före dig. hon kanske vill sälja den sedan *fniss

Ulvatorp skrev 2008-02-08 13:31:19 följande:
    Om det är den som ligger i galleriet så...*filmsuck* Guuuud va fin!! Måste ge mig ut på jakt efter min...eller så gör jag även den själv...
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd