Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
ska du ta bilderna själv? jag jag retuchera dom åt dig om du vill!
ska du ta bilderna själv? jag jag retuchera dom åt dig om du vill!
Jag har köpt skor som är spetsiga offwhite med stenar på. Sen har jag köpt halsband armband och öronhänge,men det är mest backup ifall jag inte hittar något annat dom va så billiga. Jag har även köpt tiara och sist men inte minst min kläning.
Ska snart beställa saker till min bukett här
wedshop.se/index.asp
av vilka då ? (Trög ) menar du till blommorna?
Jag gjorde en kalender med mig i till tinny i julklapp för ett par år sedan och den va lite(mycket) lättklätt alla hans kompisar har fått se den och hans mamma och pappa!!!!!!
Jag ska inte beställa blommor utan lite tillbehör buketten ska jag göra själv ,men jag ska beställa lite bindningstråd ,nålar med "diamanter" sen ska jag ha corsagenålar och något mer som jag redan har glömt
Åhh vad spännande !( nyfiken)
Ska vi ta och bestämma vad vi ska trycka i oss på lördag?
Japp! det är på furet
Ida Halmstad skrev 2008-01-27 20:35:14 följande:
Jag vet inte vilken tid vi ska ta . Sambon kan jag nog köra ut när som helst.
Jag vill så gärna till Malmö idag!! saknar att shoppa på Zara
Sen så behöver jag pyssla om min tärna som mår dåligt just nu.
Jag körde faktist bort till konsum här på furet igår det va kris för jag behövde OB tinny vågade inte låta mig köra upp ifrån garageuppfarten så han körde upp den och ställde den på gatan
Och det gick bra att köra så har jag fått för mig att jag klarar av att köra till Malmö.
(har inte kört på motorväg sen körkolan) men tji fick jag ,Jag FÅR INTE köra själv så långt för Tinny
Och jag förstår honom
Vådå smileys misbruk (pekar uppåt)!
Dom snyggaste kläderna EVER!! och relativt billigt! som ett H&M med mer klass och bättre kvalitet