Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

nu ska jag proppa mig full med c vitamin så jag inte blir sjuk!

• fitforfight

lätt! jag köper det!

idag har jag bokat tid till när jag ska på konsultation hos frisören och så passade jag på att boka tid för att slinga håret.
    själva uppsättningen ska göras kl 09.00 det är väl lagom? eller?

Ulvatorp skrev 2008-02-08 20:25:39 följande:
    fitforfight:Jag har hittat en toalett du skulle gilla...www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/103239klicka på bild nr 21...
  • fitforfight

kl 15.00 och vi ska fotas innan.

Ulvatorp skrev 2008-02-08 20:56:55 följande:
    visst var den häftig? Vilken tid viger ni er?
  • fitforfight

Du missbrukade nog "posta inlägg" knappen

Var det 09,30 jag och ida halmstad blir hämtade?

Ulvatorp skrev 2008-02-08 22:18:20 följande:
    Oj vad hände!?
  • fitforfight

Vem kan missa tjejen som höll på att riva hela inredningen?
    Synd att vi inte visste att det va du!

Pyron skrev 2008-02-09 22:23:29 följande:
    HejTelefonnumret låg här hemma på köksbordet, det var för att jag inte skulle glömma det. Tyvärr var det ingen hemma så jag kunde ju inte få tag på det. Attans.Men om ni såg vid dragningen vid 2 någon som höll på att välta belysningen så var det jag.Hoppas ni hade en bra dag.
  • fitforfight

Det är september som ska fota och jag redigera håller jag i kameran så är det bara jag själv som kommer med

Vi får väl ta en dag när vi fotar dom som vill bli fotade.

ska oxå gå in och titta på sidan.
    Ida Halmstad skrev 2008-02-10 08:18:01 följande:

Godmorgon tjejer !!!Tack för en super trevlig dag igår, massa inspiration. Min kära blivande fick nästan ha på sig öronproppar igår så som jag babblade när jag kom hem *skratt*Fitforfight- känner du dig manad att ta lite bilder på en till..?? Blev väldigt sugen på att ge till daniel lite finfina bilder !!!!!Är det någon som tänkt beställa från yourweddingcompany.com, läste att om man bara mailar dem och frågar så kan de skicka till ASverige. Jag hade tänkt att skicka efter, om det är nån mer skulle man ju kunna gå ihop !!!! super bra priser har dem ju iaf, dock vet man ju inte vad frakten blir !!!
  • fitforfight

Jättefint!!

Jag skulle oxå vilja göra så,men mina ljus är ju i glasbehållare och ljuset är konat efter glaset och sitter tight. Men det går att ta ut ljusen,men tror du att det kletar ut sig?

Jag behöver en detaljerad beskrivning om hur jag ska göra.

Pidis skrev 2008-02-10 13:39:58 följande:
    Hej alla gladaLite ont i foten idag men annars är det prima härLagt in en bild på ett av ljusen jag gjort nu
  • fitforfight

Kolla mitt galleri!!!!

Hade inget att göra så jag fotade mig själv och fixade till det lite jag e ganska nöjd! vad tycks?

• fitforfight

När vi ska fota så får vi ha spritknytkalas där alla får bjuda dom andra på 2 favoritdrinkar.

Ida Halmstad skrev 2008-02-10 18:13:32 följande:

oj va mycket kakor jag ätit...vart på kalas. Fy får leva på vatten och knäckebröd hela veckan efter denna helg !!!!Fitforfight- jag vill me va så där porrig *skratt*.....jag undrar jag hur det kommer att gå då vi ska fotografera...tror det e bäst å köpa hem lite alkoholhaltiga drycker...eller vad säger du Ulvatorp !!!!
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd