Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

september2008: Jag har köpt penslar nu på ebay

18 st för 160 kr ikl frakt. Ska kolla kvaliteten så ska jag köpa till mig oxå

• fitforfight

det börjar bli glest på kontot här oxå Min bror fyller 30 ,en kompis fyller 30 min tärna fyller 29 och min kompis barn fyller 2 så vi har en hel del presenter att inhandla

ska ni ge nån present till tärna/bestman Toatsmaster/toastmadame?

Jag funderar på att handla nu när det fortfarande finna aal hjärtansdagspresenter kvar i handeln.

september2008 skrev 2008-02-14 10:20:52 följande:
    är på med gekås oxå. måste bara få lönen först ganska tomt konto just nu.
  • fitforfight

september2008: hade inte fått ikea tidningen igår,men den kom idag och det e verkligen JAG!! längtar till vi ska börja renovera min garderob i källaren !

• fitforfight

Jag la lite i varukorgen och det skulle kosta 54 dollar och då skulle frakten bli 13 dollar till usa så det skulle bli 39 dollar till sverige. E inte helt säker på att det e värt det ,men ska tänka över det lite

Jag skulle vilja ha vinkorkarna med en "diamant" på ,men man va tvungen att beställa 36 st ;-(

Pidis skrev 2008-02-14 12:33:46 följande:
    Hänger gärna med både till IKEA och Ge-KåsMycket på g nuVad tycker ni om den där amreikanska sida??Frakten X3 det fanns en hel del kul grejer.
  • fitforfight

x 3 = 39 dollar

Pidis skrev 2008-02-14 16:51:11 följande:
    Men 13 dollar är ca 100krInte så farligt
  • fitforfight

Jag skulle vilja ha en med små diamanter och en med stora. Det blir typ 320 kr ikl frakt och det känns ganska saftigt.
    men om ni andra beställer så faller jag kanske för grupptrycket
    Ida Halmstad skrev 2008-02-14 18:08:48 följande:

hallojsÅh ikea eller gekås hade varit super nice, dock efter lön nu e det väldans tomt i plånboken !!!E det inte lite dyrt med frakten eller vad tycker ni ???? vill ju dock gärna ha de där diamanterna! vilka är vi som vill beställa?
  • fitforfight

Halmstad e en skitstad när det gäller bio! (och många andra saker med )

Mina ex e inte så mycket att hänga i julgranen så dom ägnar jag inte många tankar

Tänkte dela med mig av det godaste lax receptet ever!

www.tasteline.com/default.ns&lngUserID=83535&view=mydoc_detail&intDocID=11546

helenaoandreas skrev 2008-02-14 22:32:38 följande:
    så sne jag blir. min sambo jobbar natt i natt så vi tänkte fira lite alla hjärtans dag på söndag i stället, med lite middag på pio och bio. skulle nu gå in och boka bio biljetter till ps i love you, tror ni den släpps i halmstad? NEJ. varför är det alltid så här, inte konstigt att man aldrig går på bio. man har ju redan hunnit se dem hemma innan dem kommer på bio här ju. aahh. såg förresten en film om bröllop för ett tag sedan där dem sa att det året man gifter sig är det året man tänker (fantiserar) som mest på gamla ex och sånna man trånat efter. stämmer det på er tjejer ??.. alltså inte att man vill vara otrogen på riktigt utan man går liksom igenom det som är vad skall man säga, för sent nu.
  • fitforfight

Jag har tagit bort det överlappande tyget på min korta klänning och sytt i vit spets så som det e på tärnklänningen .Imorgon ska jag ut och köpa sidenband. Lägger en bild i mitt galleri på hur jag tänkt mig med bandet.

• fitforfight

Thank you god!!! har nu fått hem mina hålla in magen byxor,Ne LÖÖÖve!!! visst det putar fortfarande ut lite,men dallret som hängde ut över jeanskanten är ett minne blott!!!

Ska nog ta på mig en taight tröja idag

• fitforfight

Vekligen jättesnyggt!!!
    har precis stulit bilden på jordgubbstårtan i ditt galleri ,så ska jag ha det! funderar på om jag kan ha rosa grädde

Pyron skrev 2008-02-16 18:44:30 följande:
    Det är min bror som har gjort dem. Sen ska han ha tillbaka dom för att kompletera med något, tror att det är några ljus-hållare. Så att vi kan ha det på altanen sen.
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd