Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
Ida Halmstad : jag skulle gärna vilja ha dom där små dekorations diamanterna så säg till om du ska beställa! fast vi måste kolla frakten först
Ida Halmstad : jag skulle gärna vilja ha dom där små dekorations diamanterna så säg till om du ska beställa! fast vi måste kolla frakten först
20 bilder är på tok för lite!! vem du än anlitar så anlita inte den fotografen!
Visst! det skiljer ju en hel del pengar ,men tänk så mycket mer du får för pengarna hos hon i gbg.
Har du kollat runt lite ibland andra fotografer i Halmstad?
Ida Halmstad skrev 2008-02-10 21:40:23 följande:
www.fotobok.com/2produkte_square.htm
här kan man göra sin egen fotobok! det ska jag lätt göra
kanske skulle beställa en med linus som test så slipper jag framkalla bilder och sätta in i album och sånt tråkigt
September: kan du lägga in länken till den danska ring sidan så ska jag ta mig en titt till.
everlasting love var det ?
Ulvatorp: dom här har jag köpt! fick hem dom idag och dom e jättefina! sidenbanden ingår och är färdigklippta.
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=370021752659&ssPageName=MERC_VIC_RCRX_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT&refitem=150204626463&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&usedrule1=CrossSell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget&_trksid=p284.m183&_trkparms=algo%3DCRX%26its%3DS%252BI%252BSS%26itu%3DISS%252BUCI%252BSI%26otn%3D4
oj vilken lång länk
Du kan göra det i word ,man kan välja att lägga bakom och så kan du skriva över
Ida Halmstad skrev 2008-02-11 17:57:29 följande:
Under sidlayout så tryck på figursättning och sen kan du välja
Ida Halmstad skrev 2008-02-11 18:14:18 följande:
Jag fattar inte heller! jag gjorde med en infogad bild. Om du gör det som ska vara bakom texten i paint och sen infogar den så kanske det går
Det funkar om man infogar ifrån paint!
Grattis!!!