Göteborgsbrudar 2008 del 2
Hej tjejer!
Va bra att ni tog tag i en ny tråd! Nu börjar det ju närma sig jul, jag älskar julen!! Såååå mysigt med allt pynt och alla ljus!! Vi pyntar alltid första advent helgen och slänger ut allt på nyårsdagen... Men det är stugan som gäller till helgen så vi får nog pynta på torsdag eller söndag kväll. Dom har börjat med innegolv och måleri i stugan nu så det börjar bli klart ÄNTLIGEN!!!!!!!!! Troligtvis kan vi basta till jul Är sååå glad att det äntligen börjar närma sig ett slut på allt det här med branden!
Nu har jag bokat med tärnan att vi ska prova klänningar den 6, nästa torsdag. Samma här ÄNTLIGEN Jag ska ta ledigt så det blir gjort nån gång. Hmm undra om man hittar något och köper direkt istället för beställa som jag hade tänkt (?) Undra vilken modell det blir... Ni har ju ändrat er så det kanske jag gör också.. Spännande!!!!!!!!!
Ikväll är det DH igen, ni måste tycka att jag är knäpp men det är det enda serien som jag verkligen följer.. Sipmsons också då såklart, manvar så illa tvungen att lära sig tycka om den, J är en hängiven tittare
Men den är ju faktiskt ganska kul ibland