Inlägg från: stenbruden |Visa alla inlägg
  • stenbruden

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Barba - ja just det ja det hinner jag ju, toppen!
    Jag kommer inte ihåg vad du sa exakt men hon sa 100 kr/h, 25kr/bild och 25kr/mil. Räknade ut att det blir mellan 3000-4000 kr. Kanon bra tycker jag!

Nu sticker jag med, kram kram på er!

• stenbruden

Hej tjejer!

Äntligen fredag!
    Igår var jag och provade klänningar!! Men jag tyckte det var jättesvårt!! Den jag har kollat på på nätet (mitt galleri) står fortfarande högt MEN den har ju inget långt släp.. jag provade en jättefin klänning på Johans med ett jättefint släp så nu har man ju liksom fastnat för det.. Jag trodde att jag skulle bli klokare efter provandet

Amor - ha det jättelul på julbordet, låter toppen!

MrsD - Gud va din vovve är söt, det är ju lite ovanligt att de äter medecinen frivilligt annars! Väluppfostrat!

Vad ska ni göra ikväll tjejer?

• stenbruden

Hej tjejer!!

Helgen har vart bra märker jag För mig har det varit lite blandning av fest och födelsedagskalas, lagom mycket av allt!

Hur hade ni det på glöggkvällen?? För det var väl i lördags??

Amor - vilken jättemysig dag! Kul!

Stjärnis - Ja jag får nog prova på bara helt enkelt. Man trodde liksom att det skulle klarna när man stod där men icke.. Hoppas verkligen att din mage mår bättre snart!!! Tycker synd! Och att ni har jätte kul i Sthlm!!

MrsD - jobbigt med bråk, känns det bättre nu? Sånt kan ju göra att man inte har "känslan" ett bra tag efter.. Hoppas ni har löst allt och är kär o glada igen

Jag längtar sååååå till julen nu!! Vi ska vara lediga hela veckan, skönt. Är det bara jag som har åkt på vintertröttheten? Jag är så förbannat trött hela tiden, skitjobbigt! Men nu börjar det lugna ner sig lite på jobbet så det kanske kommer ikapp nu, all stress från hösten (?) Men jag är trött på att var trött hela tiden

• stenbruden

Jasså det blev ingen glöggkväll, va synd!

Astriden - skönt att du har hittat din klänning iaf! Typiskt att den inte finns här.. Ska han få se den på dig innan??

Majsis - du får ta en djupt andetag och börja trassla upp den

• stenbruden

Nä håller med! Så ska vi också göra, ingen tjuvtitt
    Men man vill ju veta vad han tycker!!!

• stenbruden

Men har han sett den på dig eller bara på galgen Grund??

• stenbruden

Ha ha ha jag vet hur det känns Man vill ju såååå gärna visa.. Jag hade helst velat att han skulle vara med när man provade men vi kämpar emot

Han ska ju inte se mig förräns vid vigseln, ingen fotografering innan..

• stenbruden

Halloj tjejer!

Igår var vi och tittade på ett hus... Det första! Och man trodde ju inte att man skulle falla pladask redan nu! Det var kanonfint! Men vi såg det bara i mörkret så man får väl åka dit och titta lite i dagsljus också så man ser omgivningarna lite. Men det var inte billigt så nu är det husgrubbel på högsta nivå!!! Mäklaren kommer att starta budgivningen imorn, GHAAAA.

Svårt - det är ju ändå den största affären man gör i livet med bostäder!

Hoppas allt är bra med alla!!

• stenbruden

Hej tjejer!

Har bara skumläst snabbt, ni skriver ju så mycket mellan gångerna!

GRATTIS till nya jobbet Malin! Jättekul!

Måste bara skriva

VI HAR KÖPT HUS!!!! Igår blev allt klart, svävar på moln! Vi kan nog inte fatta detta att vi faktiskt ska flytta från lägenheten, äntligen!
    Huset ligger i Anneberg och det står VI på det
    Stor insynsskyddad tomt, allt på huset är nytt 04,06 och 07 så vi behöver inte lyfta ett finger om vi inte vill. Väldigt skönt!
    Köket kommer ju givetvis att bytas, vore ju konstigt annars
    Kommande halvår blir stort, hus och bröllop!

Hoppas allt är bra med er allihopa!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2