Göteborgsbrudar 2008 del 2
Grattis astriden!!
Grattis astriden!!
Hej tjejer!
Grattis Lången! Vilken dag att fylla år på! Dubbla kramar från killen
Astriden - låter toppen med hippan!!! Tack för att du har fixat! Är det meningen att vi ska bli sminkade allihopa eller ska man "titta på"?
Det var väl du mrsd som skrev om 45´till kuredu... Det var ett bra pris!! Det är ju lite säsongspriser. Jag har förstått att man förmodligen kommer billigare undan om man bokar via indcen tex än ving (?) Vad var det för boende? När tänkte ni åka?
Jag längtar så kopiöst tills vi åker! Det ser verkligen ut som ett paradis
Någon frågade när alla åker.. vi åker den 9 juni, alltså 3 dagar efter bröllopet.
Packa packa hemma nu, vi lever bland kartonger kan man säga så nu räknar vi dagar!
Har alla fått hem sina klänningar redan, avis Måste vara så häftigt att prova just DEN klänningen. Jag får vänta några veckor till.
Ikväll blir det inte något alla hjärtans dag firande, jag är nog inte hemma förräns vid 22 från jobbet. Men vi ska hitta på ngt mysigt i helgen.
Kram till alla, ska läsa ikapp lite bättre nu..
Oj va jobbigt majsis! Det löser ju sig såklart!!
Stjärnis - vart ska du göra hår o make? Jag har fortfarande inte bokat det.. kanske skulle ta tag i det nu.
Jag vet inte bara vart jag vill boka.
Är det någon av er som har gjort en provuppsättning och rov makeup än? Skulle vilja ha nöjda miner frå nåt ställe som man kan boka...
Så man inte sitter där som Astriden på mässan på bröllopsdagen Sorry Nina men det är ju en mardröm
Ingen som redan har gjort eller har hört från någon annan som har använt sig av någon? Hänger ni med
Skriver som en kratta idag..
Ja det hade vart grymt med insp på hippan! Vart skulle du göra smink o hår på Dagen?
Hmm det är ju fler som ska göra det där.. kanske skulle kolla upp det!!
Har frågat förut men gör det igen...
Vad kostar det för dig? Och vad ingår det för dig då?
Malin - ja det är ju klart att du inte vill missa avslutningen! Jag tror att det viktigaste är att det inte går alldeles för lång tid så att det fortfarande känns som en honeymoon och inte en vanlig resa... Men några veckor är ju ok!!
Sen gör ju alla såklart som dom vill men så tänker vi.
Aybee - vi har samma färgtema! Vi kommer iof att ha det svarta o röda som mindre deraljer och ha silver som den stora basen.. Bra val!!
Vilken skön dag du verkar ha!
Va kul Carin att ni har fått ringarna!!!
Skickar min mail astriden..
Vi ska också ha röda rosor i buketten!
Tärnklänningen blir troligtvis i silver med kanske ett svart band runt livet (inget hittat eller bestämt än)
Hade ett tag planer på att ha en svart löpare längs hela borden men jag vet inte vad sjutton jag ska med allt tyg till sen Satsar nog på andra detaljer istället.
Har du sett denna sidan?
Skiit måste leta lite... återkommer med adress!
Här kommer sidan
www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1014117&PPC=61292
Vi tänkte ha de som kaffe servetter vid tårtan. Blir nog linne servetter till middagen...
Men de är snygga och billiga, svart med silver text
Ha ha ja vi kanske har exakt samma smak
Våra inbjudningar osv ska vara i silver med en röd ros på och svart band som knyter ihop allt. Det finns en prototyp i mitt galleri.. man ser iof inte alls glansen i pappret..
Hur ser era ut?
Nu är det dags att fira fredagen!! Ska gå och ta en guinness med min m2b! Skönt att få sluta lite tidigare!!
Aybee har du hunnit lägga in bilderna än? Vill se innan jag sticker
Trevlig helg allihopa!!!
Happy happy monday NOT.. Kan inte helgerna vara dubbelt så långa!
Vi har packat som bara den och varit på dop.. Jag blev gudmor Känns jätte kul! Men fick läsa en text i kyrkan.... Jag som avskyr att läsa eller hålla tal.
Aybee - jag ser inga bilder. Du måste "aktivera" ditt galleri för att man ska kunna se det! Krya på dig!!
Grattis MrsD, va kul med en liten i familjen
Stjärnis - vilken toppen överaskning!!!!!!!
Välkommen 2580! Bara att köra på här
Hej tjejer!!
Nu har man inte vart här på en dag och då har man missat mycket Va ni har skrivit!
Idag ska vi posta inbjudningarna Ska bli så kul!!!
Vi håller ju på att packa som galningar nu, bara 3 dagar kvar... Annars hade jag jätte gärna kommit på fikan ikväll, synd!
Hippan ska bli kanonkul! Inbetalning Astriden - hur vill du ha det??
Jag tänkte på att det är inte kvnnodagen när vi började prata om dag
Hoppas jag hinner läsa ikapp lite!