Göteborgsbrudar 2008 del 2
är d ngn av er som vet var man kan köpa fina slipsar? letar efter en ljusblå/champagne (enfärgad eller me båda färgerna) och e askass på o hitta sånt..
är d ngn av er som vet var man kan köpa fina slipsar? letar efter en ljusblå/champagne (enfärgad eller me båda färgerna) och e askass på o hitta sånt..
BarbaBruder - nej, jag betalade 300 för min, på rea (ord pris va 5500). Men jag älskar den!
hihi, såg nu at d kommit bort en nolla, men d kanske ni förstod *s* 3000 ska d ju va!
Gomorron allihopa, så jag e först ut idag?
blir så trött på detta vädret! sovit så dåligt två nätter nu o när man vaknar till smådugg o kolsvart blir man inte piggare direkt..
Har noll energi, vill bara sitta hemma.. o d värsta e att jag kan göra d idag om jag vill.. jag har ingen självdiciplin!!!! *ARGH*
Majsis - kan du inte göra andra soppor?
Jag gillar inte såna där vattniga saker så om jag gör soppa så brukar jag koka massa grönsaker o mixa dem me mixerstav, o krydda mkt!
Så kan man ju ha lite grädde typ i.. men antar att d inte tjänar dina syften *s* men lite mjölk? annars går d bra me vattnet som grönsakera kokas i
då blir soppan lite tjockare o matigare, fast supermeganyttig!
31 maj - ja d e klurigt d där.. men som gäst hade jag tyckt d va helt okej, så länge man blev informerad om det från början!
nu har jag skrivit ut o vikt 40 festhäften *puh*
minus omslagen för de pappret har jag inte köpt än.. o så vet jag inte riktigt hur jag ska sätta hiop dem?
antingen me vanliga häftfillimojer (häftpistol?)
eller me två hål på vardera sida om mitten o trä igenom snöre o knyta i ryggen
för o ha snöre längs hela (hänger ni me?) funkade inte när jag testade, e ju A4 vikta på längden så blev väl för långt.. va så gängligt tyckte jag..
hur gör ni?
tack för rådet! ska nog göra så! men va ska man göra hålen me? en syl?
Jag skulle ju boka vårt boende i juli, ett år i förväg (har nämn d här förut) o d va uppbokat...!
såå, västkusten på sommarn.. lycka till..
Hoppas verkligen att ni hittar ngt!
Astriden - Tack, d skulle jag gärna göra! men som sagt har jag inte fixat försättsbladen än så får nog vänta lite me o göra hålen.. kanske kan återkomma?
Kollade på Kalaskarin, de va ju jättefräcka ju! har kikat i hennes galleri förut, gillar den buketten me vita rosor som finns där.. *hmm* funderar på att stjäla den..=)
såg att de hade billiga panelmetervara på jotex i olika färger, funderar på o beställa o ha som löpare på borden.. hmm..
måste bara t festlokalen o spana hur många meter man behöver!
nästa projekt.
Majsis - d va den 31 maj menade
www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=200526&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dmetervara%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1#
Astriden - vilken tid gick programmet? d ska jag se!!!