• mrsD

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Stenbruden - ah, jag tycker den är underbar..
    Men har du sökt här på bt i gamla inlägg? finns tusen, men orkar aldrig läsa alla o tycker många e lite fööör mycke kärlek o sånt.. lite för sliskiga helt enkelt.

Ingen slöja idag heller.. tänkte jag skulle hinna fått den innan lördag.. men har massa annat jag kan ta me *s*

Nä, iväg ut i stormen o ta sig t skolan för 3 h fotosyntes på engelska.. jippi..

• mrsD

nu sitter jag me de sisya inbjudningarna, har köpt hem grejer så de kommer verkligen bli klara idag! pirrigt!

Ay Bee - fyyyy, folk vet inte när de bara ska hålla tyst..
    fick oxå en kommentar idag som jag bara blev såååå arg på.. o en sån där diskret pik ni vet, så om man svarar på den så kan de bara hävda "men d va ju inte va jag sa" fast man vet myckie väl att d va precis det som de menade.. suck.

• mrsD

AHH!!! nu e alla inbjudningarna klara, me frimärken o allt! 33 st blev d till slut.. *gulp*

Lär inte posta dem ikväll i stormen.. men nu e d faktiskt på riktigt!
    fick hemskickat kontraktet på lokalen idag oxå..

• mrsD

Astriden - va roligt!! du får meddela hur det går!!

Usch, va precis ute me hunden, hua vilket väder!
    har vääälidgt svårt o motivera mig till 3 h föreläsning om växters ledningssystem..
    vill va hemma o mysa i soffan me vovven! Sen vill jag åka o handla lite grejer o pyssla me favor bags o sånt..

• mrsD

hej hopp!

ojoj va jag har shoppat nu..
    ljuslyktor o flaskor till borden, o grejer till toakorgen, o massa annat.. men d va kul!

• mrsD

Majsis - de va jättefina! du måste ha tålamod som skriver för hand!

Tack för igår! Som Stjärn sa, Grund tack för desserten och allt annat mumsigt=)
    Amor - du får tacka din blivande för skjutsen, det var verkligen uppskattat! va snöstorm när jag kom hem.. *s*

Har oxå en hel massa inspiration idag, hinner dock inte fixa så mkt innan matcherna..

Långserud - lämna din mail i min inbox så skickar jag de där råden till dig!

• mrsD

Godmorgon på er!

Kom inte heller in på hela kvällen igår.. dumma bt!

E ju så fint väder idag! en minusgrad o sol!
    Ska ut o gå me en kompis o vovven nu, härligt!

• mrsD

tjoho!

åh va skönt d va o komma ut! gick en o en halv timme o nu e vovven alldeles slut *s*
    känner mig så duktig, städade hela lägenheten igår o d kändes så bra! det har verkligen hamnat i andra hand när vi haft så mkt o göra..

Ja d där hur man ska gå in e så svårt!
    men vi ska gå in tillsammans, men våran bestman o tärna bakom.. känns som det är "oss".

Va duktigt Majsis o göra bordsplacering!!

Idag har många fått våran inbjudan *weee* postade ju i lördags, så e väl de som bor närmast som har fått idag..

• mrsD

Godmorgon!

usch, fick skippa föreläsningen idag, kunde inte sova inatt..

Vi har playstation men inget singstar.. hmm..
    Vår hippa kommer bli såå bra=)

Hoppas du får ringen som du vill ha den Grund!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2